خمام - ۳ ماه مانده به ثبت‌نام کاندیدا به فکر پارک آفتاب افتادید؟ / حلاوت کانون در کام مردم گوارا خواهد بود
در جوابیه‌ی سیدرضی مودب‌پور مطرح شد ؛

۳ ماه مانده به ثبت‌نام کاندیدا به فکر پارک آفتاب افتادید؟ / حلاوت کانون در کام مردم گوارا خواهد بود

به گفته‌ی عضو شورای شهر خمام، شهرداری از واگذاری استخر و سی‌ان‌جی در ماه حدود ۳۰ میلیون تومان درآمد مالی دارد و در بحث کانون افکار، شخصیت، هنر، توانمندی، علایق، خلاقیت و بسیاری از حوائج کودکان و نوجوانان که فرزندان مردم بخش خمام هستند ساخته، پرداخته و پرورش داده خواهد شد.

چهارشنبه، ۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ KHNA46243

عضو شورای اسلامی شهر خمام نسبت به اظهارات اخیر اسماعیل احمدنیا «ریاست شورای شهر خمام» که انتقادی را در خصوص عملکرد شورای دوره‌ی سوم مطرح کرده بود، واکنش نشان داد.

در جوابیه‌ای که از سوی سیدرضی مودب‌پور به تحریریه‌ی خمام نیوز ارسال شده، آمده است : از آنجایی که در انجام وظیفه اطلاع‌رسانی متعهدانه اهتمام وافری را متحمل می‌شوید جای تشکر دارد، لذا در خصوص موضوع پارک آفتاب و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطالبی در پایگاه خبری خمام درج شده که علیرغم میل باطنی به دلیل وجود ابهاماتی بر خود وظیفه دانسته تا پاسخی روشن به موضوع مذکور مکتوب نموده و انتظار می‌رود مطالب بدون هیچ کم و کاستی انتشار یابد، که قطعاً چنین خواهد بود.
عضو شورای شهر خمام، ادامه داده است : پاسخ را با جمله «اندکی صبر سحر نزدیک است» جهت تنویر افکار عمومی مردم متین و صبور خمام، خصوصاً نوجوانان و جوانان آغاز می‌کنم. قبل از هر مطلبی لازم است رهنمودی مطرح نمایم و آن اینکه از سوی مردم انتظار می‌رود یک عضو شورای اسلامی، آن‌هم به عنوان مسئول شورا بتواند در نگارش یک متن انشای درستی از جمیع جهت به قلم بیاورد، چون آحاد مردم اخبار ارائه شده را با دقت مطالعه خواهند کرد. همچنین در همین راستا لازم به ذکر است که جمله‌ی «پارک آفتاب بدون منطق خاصی به کانون پرورش فکری واگذار شده است» را چندین‌بار خوانده و مفهوم خاصی از آن نیافتم، زیرا «پارک آفتاب» به تنهایی در این موضوع آنچنان گویا نبوده، چه رسد به آنکه نوشته شود «بدون منطق خاصی به کانون پرورش فکری واگذار شده است» ؛ تکرار می‌کنم «کانون پرورش فکری»، که بهتر بود می‌نوشتید «قسمتی از زمین مربوط به پارک آفتاب در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت احداث ساختمان این کانون واگذار شده است». البته جای سوال است که چرا به جای «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» فقط به جمله‌ی «پرورش فکری» بسنده شده ؛ شاید به دلیل سنخیت و ارتباط تنگاتنگ کانون پرورش فکری با پارک و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده باشد، که عنوان آن ممکن بود اصل موضوع را زیر سوال برده و شبهه به وجود آورد.

 در بخش دیگری از این جوابیه، آمده است :

  1. در توضیح موضوع جهت تنویر افکار مردم باید اذعان گردد که ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال‌ها قبل از تشکیل شورای اسلامی در خیابان پاسداران که آن موقع به صورت یک جاده معمولی بود، در قسمتی از زمین مربوط به آقای پورمشتاق احداث شده بود (البته تا کف کرسی)، که به دلایل و بهانه‌های واهی از جمله دوری ساختمان از مرکز شهر و همچنین کمبود اعتبار ادامه‌ی عملیات متوقف گردید. پس از روی کار آمدن شوراهای اسلامی در دوره‌ی دوم، بنا به مشکلات عدیده در محل مزبور و تقاضای مردم، اعضای شورا و شهردار پیگیر موضوع شده و با توجه به اینکه حدود ۱۰ الی ۱۲ سال از عمر ساختمان می‌گذشت و بنای موصوف به مخروبه و محل عوامل فساد و … در آمده بود، لذا پس از پیگیری‌های بسیار مشخص شد که مدیران مربوطه حاضر به احداث ساختمان (به دلایل فوق‌الذکر) نبودند، که پس از مشورت و رایزنی بسیار زیاد با مدیران استان در نهایت توافقی به عمل آمد که ساختمان مزبور در محل پارک کشاورز «جنب پل غیرهمسطح» احداث گردد. متعاقب آن قراردادی فی مابین شهرداری و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعقد گردید و طی مراسمی کلنگ احداث ساختمان به مساحت ۳۰۰ متر مربع در زمین پارک کشاورز زده شد، ولی پس از مدتی مجدداً با احداث ساختمان مخالف نمودند و باز هم علت آن دوری از محیط مرکزی شهر عنوان شد. اینجا بود که موضوع کمی مشکوک به نظر می‌رسید، لذا پس از انجام بررسی‌ها متوجه شدیم که بعضی از افراد ذی‌نفوذ در صدد هستند بودجه‌ی مربوطه را به محل دیگری غیر از خمام انتقال دهند ؛ چیزی که ما نمونه و تجربه‌ی تلخ آن را داشتیم و آن هم در مورد بودجه‌ی مربوط به اداره‌ی دیگری در خمام بود که پس از ۸ سال مجدداً برای آن اداره بودجه در نظر گرفته شد و پس از چندسال ساختمان آن احداث گردید. بنابراین، در همین راستا و به جهت گرفتن حق خمام و اخذ بودجه‌ی کانون که ارزش امروز آن بیشتر از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد، مجدداً باب مذاکره و پیگیری را با شدت بیشتر دنبال نموده و به جهت پی بردن به قصد و نیت آنها یا به عبارتی جلوگیری از انتقال بودجه پیشنهاد دادیم در هر نقطه از شهر زمینی را مناسب تشخیص دهند ما حاضر به همکاری هستیم، که در نهایت زمین فعلی پارک آفتاب مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد اندازه‌ی ابعاد و زیربنای موردنیاز احداث ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از زمین پارک آفتاب در اختیار مدیریت کانون قرار گیرد، که کلنگ ساختمان با حضور مسئولین استانی و توسط ولی‌الله عظمتی «فرماندار وقت» به زمین زده شد. همچنین مقرر شده بود چنانچه در مدت زمان معینی عملیات اجرایی ساختمان شروع نگردد، قرارداد فسخ خواهد شد، که متعاقب آن کار احداث ساختمان شروع و با سرعت خوبی تا حد شناژ پیش رفت، اما به دلیل مشکلات اقتصادی که تمام کشور متاثر از آن بود در ۳ سال اخیر تاخیر صورت پذیرفت ؛ که البته در حال حاضر به حمدالله با سرعت خوبی کار ساختمان در حال اتمام می‌باشد، در حالی که با توجه به پیشنهاد ما در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتند.
    در اینجا می‌خواهم پرانتزی باز کرده و سوالی را از آقای احمدنیا داشته باشم، که چرا بعد از ۳ سال و نیم از عمر شورا که فقط ۳ ماه تا ثبت نام برای انتخابات دوره پنجم باقی مانده موضوع و مسئله‌ی پارک آفتاب به ذهن شما خطور کرده ؟ واقعاً در این شهر مطالب مهمتری وجود نداشته و ندارد ؟ کمی جای تامل است.
  2. ظاهراً آقای احمدنیا قبل از ورود به شورا به دلایل شغلی یا به دلایل دیگر کمتر در شهر خمام حضور داشتند، و اگر داشتند کم فروغ بوده و کمتر متوجه پارک آفتاب بوده‌اند ؛ چرا که در محل ساختمان در حال احداث کانون فقط تعدادی وسایل بازی کودکان وجود داشت، که آن‌هم فرسوده و از رده خارج است و یک سری از آنها در قسمت شمالی پارک نصب گردیده و سال قبل کل وسایل بازی موجود توسط شهرداری برچیده شد و زمین آن بلا استفاده ماند. مهمتر اینکه هنوز آبنما، محوطه‌ی مسیر حرکت آب و درخت‌های قدیمی وجود دارند. به راستی بهتر نبود همان وسایل بازی که فرمودید خریداری شده و قرار است در پارک کشاورز نصب شود فعلاً در همین پارک نصب گردد ؟! سوال من از شما و کسب نظر مردم این است که آیا در حال حاضر نصب وسایل بازی در پارک کشاورز مناسب است، یا در پارک جنب استخر یا در همین پارک آفتاب به صورت موقت ؟!
  3. تاکنون نزد همه افکار فنی و کارآمد ترجیح آن بوده که احداث کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک‌ها و فضاهای پرتردد و در عین حال سهل الوصول صورت پذیرد. اعضای شورای شهر و شهردار دوره‌ی قبل (سوم) هم به دنبال یک برنامه کاری عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، و یک پروسه تاثیرگذار در آینده پیش بینی لازم را جهت احداث پارک‌های مناسب نموده بودند که یکی از آنها احداث پارک در جنب استخر با مساحتی ۲ برابر پارک آفتاب فعلی بود، که خاک ریزی و مقدمات اولیه اجرای آن در دوره قبل انجام پذیرفت، ولی متاسفانه در این ۳ سال و نیم شورای جدید به اتمام نرسیده (البته در خصوص پیمانکار انتخاب شده و مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که خودتان بیشتر می‌دانید ؛ اگر لازم باشد مدارک هم موجود است) ؛ می‌توانم علت آن را جویا شوم ؟
    آقای احمدنیا شما که سال دوم هم مسئول شورا بودید، چرا آنموقع به فکر پارک آفتاب نیفتادید؟ یا چرا در صدد تکمیل پارک جنب استخر برنیامدید ؟ آنموقع مردم درباره پارک از شما سوال نمی‌کردند؟ پروسه تاثیرگذار یعنی اینکه در جوار پارک مزبور بهترین استخر شنای شهرداری توسط شورای قبلی با واحد بدنسازی منحصر به فرد، با کافی شاپ مخصوص و تاسیسات مدیریتی ساخته شده که در استان نیز بی‌نظیر می‌باشد، آنهم در جنب خیابان ۱۸ متری جدید الاحداث ؛ و مهمتر از همه در نزدیکی به سالن ورزشی تختی، یعنی مجتمعی از امکانات ورزشی، تفریحی و سلامتی، تفننی، خصوصاً امنیتی و قابل کنترل که پارک مورد نظر در آن مختص کودکان، نوجوانان و جوانان می‌باشد.
  4. باید متذکر شوم همواره یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های شورای اسلامی خمام در دوره قبل و شهرداری عدم عرض کافی خیابان امام خمینی (ره) از ابتدای بلوار معلم به سوی مرکز شهر تا میدان آزادی بوده و بیشتری نگرانی از قبل همین پارک وجود داشت، که امکان توقف و پارک وسیله نقلیه بسیار محدود و همواره خطر متوجه شهروندان (خصوصاً خانواده‌ها و فرزندان آنان) در زمان تردد از عرض جاده بود و در همین راستا طرح تعریض خیابان امام (ره) توسط کارشناسان خبره و پرسنل فنی شهرداری تهیه شد و قسمتی هم عملیاتی گردید و در این دوره از سوی شورا و شهرداری هم پیگیری خوبی به عمل آمد و شخص شما هم از موافقین تعریض بوده و در دوره مسئولیت شورائی شما بیشترین کار صورت پذیرفت ؛ پس با این اوصاف زیاد بیراهه نبوده و نمی‌باشد که در بحث پارک آفتاب تجدید نظر می‌گردید.
  5. سوال دیگر من این است ؛ اگر مشکل ترافیکی و عدم امکان پارک وسیله نقلیه وجود نداشت، چرا در تمامی مسیر پارک آفتاب تابلوی توقف ممنوع و حمل با جرثقیل نصب شده است؟ حتماً می‌دانید که جمعیت شهر خمام به چه میزان افزایش یافته، حتماً مستحضر هستید که تعریض فقط در ضلع غربی خیابان صورت پذیرفت و حتماً می‌دانید موقعیت زمین جوار پارک چگونه می‌باشد و …
  6. مسئول محترم شورای اسلامی شهر خمام، مردم این‌شهر و شخص شما می‌دانید که در بحث تقسیمات کشوری و بحث شهرستان شدن خمام، اعضای شورای دوره سوم و شهردار وقت نگاهی عمیق، عملیاتی و پیگیری موثر در آن زمینه مبذول داشتند و در همین راستا حتماً می‌دانید که یک اداره یا دستگاه به همراه یک مدیر کل چقدر می‌توانست و می‌تواند مثمر ثمر باشد. همه‌ی این‌ها در تفکر و پیگیری شورای دوره سوم بود و استقرار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیرکل مربوطه هم می‌توانست در این مقوله بسیار موثر باشد.
  7. لطفاً زحمت بکشید و تحقیق و تفحص کنید، قطعاً خواهید دید که هیچ بخشی و بعضاً حتی بعضی از شهرستان‌ها (تا جایی که مطلعم) تاکنون موفق به کسب اعتبار کانون نشده و هنوز اعتبار احداث کانون برای آنها تخصیص داده نشده، ولی در دوره گذشته در خمام می‌دانید و می‌بینید که …
  8. اگر جنابعالی در خصوص موضوع کانون کمی می‌اندیشیده و مشورت می‌کردید، قطعاً به این نتیجه می‌رسیدید که خیلی کارهای مهم دیگری وجود داشته و دارد که شما می‌توانستید پیگیر آنها شده و شوید، نه اینکه به گذشته ورود می‌کردید. باید عرض کنم «اندکی صبر سحر نزدیک است» ؛ ان شا الله آدرس غلط به شما نداده باشند. مطمئن باشید که حلاوت و محصول کانون در کام همان مردمی که شما از آنها نام بردید بسیار گوارا و سازنده خواهد بود، البته اگر شرح وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مطالعه کرده باشید.
  9. شما خوب می‌دانید که زمین پارک آفتاب و زمین جوار آن (ساختمان شهرداری سابق) سرمایه‌ی مستمر، پایدار و تاثیرگذار بسیار خوبی در آینده و در همه‌ی زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و … می‌باشد ؛ بنابراین لازم است به هر سرمایه‌ای در خور شان، اعتبار و ارزش آن نگریسته شود و تفکر، برنامه ریزی و تصویر ذهنی درستی در ذهن‌ها و افکار مردم پردازش گردد.
  10. اما می‌خواهم به بحث مهم دیگری که اتفاقاً از بحث‌های همیشگی در خانواده شوراها در سطح کلان با مسئولین عالی کشوری و به نوعی دفاع از حقوق همه‌ی شوراها است، یعنی همانا مدیریت واحد شهری اشاره نمایم. بنده در ۶ سال حضور در شورای عالی استان‌ها بارها از زبان جناب مهندس چمران «ریاست محترم شورای عالی استان‌ها» در جلسات علنی شورا با حضور مقام ریاست جمهوری، وزرای محترم کشور، روسای مجلس شورای اسلامی و بسیاری دیگر از مسئولین تراز اول شنیدم، آنهم به صورت مختلف (اعم از درخواست اجرای قانون، مدیریت واحد شهری، افزایش قدرت اجرایی شوراها، رسیدگی آسان به امور مردم و …)، و هم به صورت مصوبات، بنابراین شورای قبلی هم در پی چنین اهدافی اقدام به پیگیری چنین کارهایی (احداث کانون) می‌نمود، چه بسا اگر وسع مالی و توان اقتصادی شهرداری اقتضاء می‌نمود، یقیناً احداث ساختمان کانون و … توسط شهرداری انجام میشد. چون این امکان مقدور نبود، با درایت و همفکری اعضای شورا و شهرداری دوره قبل این ساختمان توسط اداره مربوطه در زمین شهرداری در حال احداث است، پس ساختمان به نوعی مربوط به شهرداری می‌باشد و دقیقاً به مثابه استخر و سی‌ان‌جی شهرداری می‌ماند که از سوی شهرداری به بخش خصوصی واگذار گردید، با این تفاوت که از واگذاری استخر و سی‌ان‌جی در ماه حدود ۳۰ میلیون تومان درآمد مالی داریم و در بحث کانون افکار، شخصیت، هنر، توانمندی، علایق، خلاقیت و بسیاری از حوائج کودکان و نوجوانان که فرزندان همین مردم بخش خمام می‌باشند ساخته، پرداخته و پرورش داده شده و کم کم شکل می‌گیرد.

سیدرضی مودب‌پور «عضور شورای اسلامی شهر خمام» در خاتمه با بیان اینکه از تک تک شهروندان که حوصله به خرج داده و مطالب را مطالعه نمودند به دلیل طولانی بودن آن پوزش خواست و افزود : امید عفو دارم، هرچند معتقدم که مردم در نهایت پذیرای این چنین عملکردی از سوی شورای اسلامی شهر نمی‌باشند و با توجه به اینکه فقط ۵ ماه تا انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری باقی مانده، بنده در ۱۷ سال و نیم فعالیت در شورا دومین مرتبه است که اقدام به ارائه‌ی جوابیه نموده‌ام.


موضوع : جوابیه، شورای شهر
http://khna.ir/46243

۱۲ دیدگاه

  • خمامی در مورخ 1395/10/01 - 20:29 می‌نویسد :

    سرانجام یک نفر پیدا شد که از روی منطق و برآورد واقعی آمار و توضیح بدهد نه از روی احساسات و جلب توجه جهت جذب آرا در انتخابات-مچکر وممنون از شفاف سازی شما

  • علیرضا در مورخ 1395/10/01 - 20:45 می‌نویسد :

    صحبت های آقای [!] عوام پسند بودند وصحبت های آقای مودب پور خواص پسند،عوام پسندانه از این باب که سطحی بوده و به ظاهر خوشایند می آمده که توجه عموم مردمی را که به ظاهر ماجرا توجه می کنند را جذب خواهد کرد،اما خواص پسند از این نظر که که به عمق وواقعیت موضوع توجه کرده و موضوع را از جنبه واقعی آن شرح دادندکه من به شخصه صورت دوم را میپذیرم.درود

  • ناشناس در مورخ 1395/10/01 - 22:58 می‌نویسد :

    با تشکر از صداقت کلام آقای مودب پور که تمام جزییات را شفاف وبدون در نظر گرفتن جلب آرا در انتخابات مطالب را به نحو احسن در اختیار مردم قرار دادند ما مردمان فهیم خمام ارادتمان را همچون گذشته به این مرد بسیار بزرگ در انتخابات سال 96 ثابت خواهیم کرد

  • ناشناس در مورخ 1395/10/01 - 23:37 می‌نویسد :

    عالی بود

  • علی در مورخ 1395/10/02 - 00:11 می‌نویسد :

    گفته های آقای مودب کاملا از روی منطق بوده و واقعیت را شرح دادند .شکی در این نیست که توجه شهروندان را به گفته های خود جذب می کند .

  • علی در مورخ 1395/10/02 - 00:15 می‌نویسد :

    سخنان آقای مودب پور کاملا صادقانه و شفاف بود.
    واقعا عالی بود احسنت به شما .

  • ناشناس در مورخ 1395/10/02 - 01:42 می‌نویسد :

    درود به سید بزرگوار که هیچ چیزی او را به حرص و طمع وادار نمیکند
    برادر [!] در این چند سال بفکر کسب در امد خود بوده نه شورای سهر

  • ناشناس در مورخ 1395/10/02 - 22:07 می‌نویسد :

    باعرض .سلام درود بر مردم شریف خمام واعضای محترم شواری شهر خمام.احداث کارهای فرهنگی وایجاد مکان های علمی تفریحی سالم برای نوجوانان باعث ارتقاورشد درست وسیر روشن برای نوجوانان وجوانان خمام خواهد شد.من به عنوان یک فرد کوچک این شهر از دوستان بزرگوارم در شواری شهر .تقاضای تامل .یکدلی.وهمبستگی رادارم .تا شهر خمام به اوج شکوفای وپیشرفت بیشتر رسیده.تا انشالله شهر خمام به ارزوی دیرین خودبحث شهرسنان شدن تبدیل شود.پس ارامش وتامل وهمفکری بهترین روش برای خدمت گذاری به مردم است .چون بهترین داوران همین مردم هستند.شهرام جعفری

  • رضوان در مورخ 1395/10/02 - 22:13 می‌نویسد :

    اقا بعضیا اومدن فقط [!] نمیدونن [!] چیه سید جان درود لطفا شما در راس کار قرار گرفتین فقط به فکر زباله های شهر و پارک نباشین مثل [!] ! وضعیت خیابونا و اسفالت کوچه ها داغونه ورودی های شهرم درنظر بگیرید باتشکر وعرض ارادت

  • شهروند در مورخ 1395/10/03 - 16:01 می‌نویسد :

    با عرض سلام
    بنظر اینجانب ایجادکانون فرهنگی وفکری کاربسیار خوبی بوده اما به نظر اکثریت مردم خمام، احداث آن در مکان بارک قدیمی شهرخمام کاراشتباهی بوده ، ومی بایست درمکان دیگری انجام میگرفت ، باید به یادداشته باشیم که همین چندسال قبل اختلافی که بین آقای مودب بور وریاست وقت آموزش وبرورش خمام وجود داشت باعث شدساختمان قبلی کانون شهید حق شناس به شهرداری مسترد گردد وهمه ما دیدیم که چطور قسمتی از اسباب واساسیه آن به خیابان ریخه شد که تصاویر آن در همین سایت به نمایش درآمده بود ، بهتراست افرادی که خودشان زبان انتقاددارند ، کمی طاقت شنیدن انتقادراداشته باشند ، مگر احداث بل روگذر در دوران تصدی همین آقایان نبوده ، که یکی از بزرگترین اشتباهات بوده وما اصلا نفهمیدیم که این بل رو گذر باچه فلسفه ای ساخته شده و…. قرارنیست که فردی دائم رئیس شورا وتصمیم گیرنده باشه حالا که این دوره کسان دیگری هستند اینجوری آنها را درمقابل مردم قرار بده

  • خمامی در مورخ 1395/10/07 - 00:32 می‌نویسد :

    اقای مودب پور جوابیه شما واقعابرای رضای خدا بود خواهش میکنم اهل مشورت باشید رباست بازی و تکمحوری کنار گذاشته شود و امیدوارم دیگر خود را در انتخابات دیگر کاندید ننمایید و.استراحت نموده و افراد دیگر به جای شما خادم همشهریان باشند

  • ناشناس در مورخ 1395/11/21 - 05:13 می‌نویسد :

    سلام به همه مدیر مسعولان خمام من و ما در رابطه با ابهای سطی شهر خمام که از چند جهت هدایت میشود توی زمینهای کشاورزی ما و دیگران. و طبق نامه محیط زیست رشت در حال حاضر جان مردم هم در خطر است. سوالم از اقای مودب پور اینه چرا بعداز بیست پنچ سال هنوز فکری بحال ابهای سطی شهر نشده من و خانواده ما واقعا از شما سوال داریم ایا بعداز بیست پنچ سال نامه پگاری به شهرداری خمام و شورای خمام نبایت چاره ایی یا را حلی برای این مشکل شهر که پایه شهر میباشد فکری کرد. اقا مودب پور شما با کم کاری شما بایس شدی زمین کشاورزی ما به مقدار چهار جریر بلا کشت بشه شما با بی توجویی شما باایپکه ده هانامه تقدیم شما کردیم با بی تواجویی شما زندگی مار. خراب کردی با اینکه رهبر عزیز ما فرموده کشاورزان قشر زحمت کش جامه اه هستن با بی توجویی شما با اینکه نامه های مردم کوچه سعات تقدیم شما شد و دوبار هم از دریچه ما رسانه ای شده هنوز مشکل ابهای سطی شهر حال نشده. حرفها زیاد و دلی پور درد داریم و درد مندیم. برای چندمین بار و طی بیست پنچ سال نامه نگاری. چؤن کشاورزان محله کوچه سعادت و ساکنین که جاپ مردم از نظر بهداشت میط در خطر میباشد از شما خواهش میکنیم و شمارو به خدای مان قسم میدیم فکر و رای حلی برای این مشکل تیرینه خمام بکنید تا مردم اهالی کوچه سعادت و کشاورزان بکنید تا عمری دعاگوی شما باشیم نه اینکه حتا خودتان میدانید بشما رای دادم مارو پشمان از رای دادن شما نکنید. دیگر خسته شدیم و نمیدانیم درد خودمان را بکجا ببریم. واگذار کردیم به خدا چون خداوند خودش اهگاه ست و هر کس ه عمل خوب چه عمل بد. میبینه و هر کس ج.اب خودش را باید بده. در اخر از شما خواهش میکنیم تا رف این مشکل شهری بنماید با تشکر از کوچه سعادت و مردم محله باسپاس از شما و مدیر مسعولا شهر خمام. امیدی از کوچه سعادت یا حق در رابطه با ابهای سطی شهر مارو یاری کنید


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.