خمام - واکنش رییس مخابرات به انعکاس صدای مردم: از برخی افراد معلوم‌الحال دستور می‌گیرید!
ویژه
پس‌از گزارش اشمنانطالم صورت‌گرفت /

واکنش رییس مخابرات به انعکاس صدای مردم: از برخی افراد معلوم‌الحال دستور می‌گیرید!

از نماینده عالی دولت در خمام به‌عنوان رییس شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود درخصوص اهانت آشکار رییس مخابرات به خمام‌نیوز پس‌از انعکاس صدای روستاییان اشمنانطالم ورود نماید ؛ مضافاً از ساسان شافعی نیز توقع می‌رود بی‌پرده و شفاف سخن رانده و افراد موسوم به معلوم‌الحال را به مردم معرفی کند!

شنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ KHNA89919

در گزارشی‌که امروز به‌صورت ویدیویی در خروجی خمام‌نیوز قرار گرفت به گلایه اهالی روستای اشمنانطالم از قطعی چندین‌ساله تلفن‌های ثابت و بی‌تفاوتی مخابرات خمام پرداخته شد، که این‌موضوع با واکنش اینستاگرامی رییس مخابرات خمام همراه بود.
وی در پیامی با این‌مضمون که «اگه وقت کردید و نیت شما خیر است و دلتون برای مردم می‌سوزه و میخواین مشکل مردم حل بشه لطف کنین به همراه دهیار اشمنانطالم تشریف بیارین مخابرات تا توضیحات لازم و پیگیری‌های انجام شده تاکنون را بشنوید و مستندات را مشاهده فرموده و اطلاع‌رسانی واقعی بفرمایید، نه با حدس و گمان و دستور گرفتن از بعضی افراد معلوم الحال»، به‌جای تماس با تحریریه این پایگاه خبری و ارائه توضیحات یا جوابیه، انگشت اتهام را به سوی خمام‌نیوز نشانه گرفته و آن‌را به دستورگرفتن از افراد معلوم‌الحال متهم نمود.

بی‌تفاوتی، عدم چاره‌اندیشی و عادی‌انگاری عملکرد ضعیف مخابرات خمام از سوی مسوولان استانی و شهرستانی همانطور که پیش‌تر گفته شد پذیرفتنی نبوده و البته اتهام مذکور از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری است، اما از نماینده عالی دولت در خمام به‌عنوان رییس شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود درخصوص اهانت آشکار رییس مخابرات به خمام‌نیوز پس‌از انعکاس صدای روستاییان اشمنانطالم ورود نماید ؛ مضافاً از ساسان شافعی نیز توقع می‌رود بی‌پرده و شفاف سخن رانده و افراد موسوم به معلوم‌الحال را به مردم معرفی کند!

در پایان نگاهی به برخی‌از خبرهای اخیر درخصوص مخابرات خواهیم داشت ؛ «امام جمعه: علیرغم پیگیری‌ها و تذکرات متعدد بخشدار و سایر مسوولین نسبت به قطعی تلفن برخی‌از روستاهای بخش، پیگیری‌های اداره مخابرات خمام ناکافی و نگران‌کننده است. این چه توجیهی است که وقتی مردم انتقاد می‌کنند برخی مدیران چوب “تحریم هستیم” و “امکانات نداریم” را بر سر مردم بکوبند ؟! قطعی چندساله تلفن ثابت برخلاف استدلال مدیران بخش ارتباطی با تحریم، سرقت کابل یا موارد اینچنینی نداشته، بلکه به نحوه مدیریت مسوولان باز می‌گردد»، «دهیار روستای خواچکین: کابل‌های مخابراتی برخی‌از کوچه‌ها حدود یکسال است که به سرقت رفته و هنوز مخابرات خمام از عدم تهیه کابل صحبت می‌کند. وضعیت اپراتورها نیز تاسف‌آور بوده، به‌نحوی که روستاییان باید وضعیت آنتن‌دهی گوشی موبایل خود را در نقاط مختلف منزل بررسی نموده و هرکجا آنتن‌دهی داشت، همانجا بدون حرکت بمانند»، «عضو شورای شهرستان: در حوزه مخابرات با ضعف شدید پوشش آنتن‌دهی اپراتورها و ضعف اینترنت مواجه هستیم، که به آن می‌توان مشکل تلفن‌های ثابت با توجه به سرقت کابل‌ها در بعضی از مناطق را اضافه نمود، که این‌مشکلات همچنان پابرجا بوده و برای رفع مشکلات موصوف اقدامات اساسی صورت نپذیرفته است» و «سرپرست بخشداری مرکزی: دستور وصل مجدد تلفن مشترکین گورابجیرصحرا طی ۲۴ ساعت آتی به مخابرات صادر شده است».

در همین‌راستا، دهیار روستای اشمنانطالم با بیان اینکه از مدت ۳ سال و نیم اخیر که دهیار این‌روستا شده‌ام مشکل مخابرات وجود داشته و همچنان پابرجا می‌باشد، عنوان کرد : در این‌خصوص جلسات مختلفی با مسوولان مخابرات داشته و حتی به ارائه طرح پرداخته‌ام.
محمد ضیابخش امروز در گفتگو با خمام‌نیوز، خاطرنشان کرد : با توجه به آنکه مشکل خطوط تلفن ثابت همچنان پابرجاست، مجبور به شکایت از مخابرات خمام در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده‌ام، که در دست پیگیری می‌باشد.


موضوع : اداره مخابرات، جوابیه، در روستا
http://khna.ir/89919

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/01/15 - 08:07 می‌نویسد :

    اقای [!] ممنون از شما یه طرفه به قاضی نروید


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.