خمام - استارت برندسازی شهر خمام با ایجاد پیاده راه فرهیختگان زده خواهد شد
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر :

استارت برندسازی شهر خمام با ایجاد پیاده راه فرهیختگان زده خواهد شد

به گفته‌ی وی، در صدد هستیم قسمتی از شریان اصلی شهر را به عنوان پیاده راه فرهیختگان با یک معماری بسیار متفاوت و توریسم پذیر معرفی نماییم.

شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ KHNA45485

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و عمران شهری شورای شهر خمام و عضو شورای شهرستان رشت با بیان اینکه یکی از مهمترین جنبه های حضور انسانی در فضای شهری که سبب سر زندگی و پویایی این فضاها و نیز افزایش نقش اجتماعی آنان میشود حرکت پیاده است، گفت : گرچه فضاهای شهری موارد گوناگونی چون میدان ها، ورودی ها، حاشیه های ساحلی، کناره های آب، پله ها را شامل می شوند، اما شاید بارزترین عرصه عمومی که میتواند بستری مناسب برای پیاده روی در نظر گرفته شود خیابان ها محسوب می شوند.
سید مجتبی حسینی نسب، در ادامه گفت : امروزه پیاده راه‌ها به عنوان یکی از مهمترین مولفه های توسعه یافتگی شهرها مطرح میشوند و به عاملی برای جذب بیشتر گردشگران تبدیل شده و ابزاری برای فعالیت جمعی به خصوص در ارتباط با حرکات فرهنگی، کیفیت محیطی و سلامت اجتماعی اند.
وی با اشاره به فرهیختگان شهر خمام، اظهار کرد : از آنجایی که خمام زادگاه انسان‌های بزرگی در عرصه معاصر کشور از جمله آیت الله ملامحمد خمامی «از روحانیون برجسته عصر مشروطه»، محمدعلی گیلک خمامی «کمیسر جمهوری نهضت جنگل»، استاد جعفر خمامی زاده «گیلان شناس و تاریخ شناس معروف»، دکتر امین چمساز «پزشک حاذق و خیر و محبوب»، پروفسور رضا نصیری «مشاور ارشد سازمان بهداشت جهانی» و بسیاری از چهره های ماندگار در سطح ملی و بین المللی بوده، در صدد هستیم که قسمتی از شریان اصلی شهر را به عنوان پیاده راه فرهیختگان با یک معماری بسیار متفاوت و توریسم پذیر معرفی نماییم.
عضو شورای شهر خمام، در پایان خاطرنشان کرد : با این کار علاوه بر ایجاد جذابیت برای شهروندان، استارت برند سازی خمام به عنوان زادگاه فرهیختگان در استان و کشور زده می‎شود.


موضوع : شورای شهر، وعده
منبع : دیارمیرزا
http://khna.ir/45485

۴ دیدگاه

  • سید در مورخ 1395/09/13 - 20:18 می‌نویسد :

    وقتی کردید به اسفالت انتهای خیابان فرهنگ هم سریدگی کنید

    البته بعید است وقت کنید

  • سعیدفتاحی در مورخ 1395/09/25 - 12:16 می‌نویسد :

    سلام خواهشمندم رسیدگی جدی به چاله های داخل شهرک مسکن مهرخیابان فرهنگ بشه اسفالتش خیلی ضعیفه و فضاسازی برای فضای سبز میدان بزرگش انجام بشه.

  • سعید در مورخ 1395/09/28 - 01:59 می‌نویسد :

    باسلام داخل محوطه شهرک مسکن مهر فرهنگ خمام همیشه پر از احشام هست خواهشمندم که شهرداری یه فکری بحالشون کنه واقعن چهره زشتی رو به شهرک میده.

  • ناشناس در مورخ 1395/09/28 - 02:28 می‌نویسد :

    سلام خواهشن شهرداری با این وانتهای سد معبرجنب مسجد برخورد کنه همش باعث ترافیکن.


استارت برندسازی با ایجاد پیاده راه
۲,۵۲۷ روز گذشت