خمام - کاهش نرخ کرایه‌ی تاکسی / خمام به شریعتی ۲۱۰۰ و خمام به ولیعصر ۱۸۰۰ تومان
ویژه
مسئول واحد تاکسیرانی خمام خبر داد :

کاهش نرخ کرایه‌ی تاکسی / خمام به شریعتی ۲۱۰۰ و خمام به ولیعصر ۱۸۰۰ تومان

به گفته‌ی محمدرضا اکبرپور، نرخ جدید به رانندگان تاکسی ابلاغ گردیده است.

یکشنبه، ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ KHNA44959

از فرودین ماه سال ۹۵ کرایه‌ی تاکسی در رشت حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد و فرماندار شهرستان رشت در این مدت با مخالفت و اشاره به تصمیم دولت مبنی بر عدم افزایش بیش از ۶ درصدی نرخ حمل‌ونقل شهری اعلام کرد که مصوبه‌ی مذکور را به‌طور مشروط می‌پذیرد و موضوع اختلافی را به شورای عالی حل اختلاف شهرستان ارجاع می‌دهد.
شورای عالی حل اختلاف شهرستان نیز با رد افزایش کرایه تاکسی بیش از ۶ درصد خواستار اجرای قانون و بازگشت نرخ کرایه تاکسی‌ها شد تا بار دیگر فرماندار رشت اعلام کند افزایش نرخ تاکسی‌ها در رشت قانونی نیست و کرایه تاکسی‌ها باید به حالت قبلی باز گردد و اگر رانندگان از آن تمکین نکنند، مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

نرخ کرایه‌‌ی تاکسی برای مسیر خمام به رشت کاهش یافت

مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری خمام در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز از کاهش نرخ کرایه‌ی تاکسی خمام به رشت خبر داد و عنوان کرد : مطابق دستور شورای عالی حل اختلاف شهرستان نرخ کرایه‌ی تاکسی برای مسیر خمام به خیابان شریعتی رشت به ۲۱۰۰ تومان و برای مسیر خمام به میدان ولیعصر «فرزانه» به ۱۸۰۰ تومان کاهش یافته است.
محمدرضا اکبرپور با بیان اینکه مجموعاً ۳۸ تاکسی زیر نظر واحد تاکسیرانی شهرداری خمام مشغول فعالیت است، ادامه داد : نرخ جدید به رانندگان تاکسی ابلاغ گردیده و عدم قرارگیری برچسب نرخ جدید در دید مسافرین و عدم دریافت هزینه مطابق نرخ اعلام شده تخلف بوده و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
به گفته‌ی وی، نرخ کرایه‌ی تاکسی برای مسیرهای داخل بخش «خمام و روستاها» بدون تغییر بوده است.


موضوع : تاکسیرانی
برگرفته از : گیل‌نگاه
http://khna.ir/44959

۱ دیدگاه

  • یه نفر خمامی دانش آموز در مورخ 1395/08/10 - 23:46 می‌نویسد :

    حالا کی میخواد به راننده ها بفهمونه کرایه ارزون شده؟؟.وقتی کرایه گرون میشه فورا بقیه پولو می خوان ولی وقتی ارزون میشه یه روح خودشونم نمیارن.من همین امروز ۲۵۰۰دادم.