خمام - سارا قمی، سوژه اصلی رسانه‌های سوئدی
در دیدار تدارکاتی تیم ملی بانوان ؛

سارا قمی، سوژه اصلی رسانه‌های سوئدی

گزارشگران سوئدی توجه ویژه‌ای به رکورد دار بیشترین گل‌زده در فوتبال بانوان داشتند که او هم از آرزوی لژیونری خود گفت.

شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ KHNA44784

سارا قمی فوتبالیست خمامی و ستاره تیم ملی بانوان ایران که از بازی مقابل سوئد بسیار لذت برده بود، در توضیح شرایط این دیدار گفت : در المپیک گذشته دیدیم که سوئد چه تیم بزرگی است و توانست قدرت‌هایی مثل آمریکا و برزیل را شکست دهد. امروز برای بچه های ایران تجربه فوق‌العاده‌ای رقم خورد که توانستیم با این تیم بزرگ، معروف و سطح اول دنیا بازی کنیم.

وی در پاسخ به سوال گزارشگر سوئدی که «ما شنیده‌ایم شما در لیگ ایران بهترین گلزن هستید» ؛ آینده‌ی فوتبالی شما چطور خواهد بود، پاسخ داد : من تمام تلاشم را در لیگ ایران کردم تا بهترین زننده گل باشم. در حال حاضر جزء رکورد داران گلزنی هستم اما برای رسیدن به سطح کشور سوئد یا اول دنیا راه زیادی است. تمام تلاشمان را برای بالا نگه داشتن نام ایران خواهیم کرد.
گفتنی است، تیم فوتبال منتخب بانوان شهرداری بم و سیرجان که به نمایندگی از کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه برابر تیم ملی بانوان سوئد به این کشور سفر کرده بودند، روز گذشته و در یک بازی تقریبا یک طرفه با نتیجه‌ی ۷ بر ۰ مغلوب این تیم شدند. هفت گل این مسابقه در نیمه اول بازی به ثمر رسید و در نیمه دوم این بازی هیچ گلی وارد دروازه دو تیم نشد. تیم فوتبال بانوان سوئد نائب قهرمان المپیک ریو است و در برابر تیم‌های بزرگی چون آمریکا به برتری رسیده است. این بازی محک جدی برای فوتبال بانوان کشورمان شد.

milads


موضوع : فوتبال
برگرفته از : ورزش ۳
http://khna.ir/44784

دیدگاه شما چیست ؟!