خمام - تیم سپیدرود رشت در برابر فولاد یزد متوقف شد
با تک گل سیدهادی موسوی ؛

تیم سپیدرود رشت در برابر فولاد یزد متوقف شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت با تک گل «سیدهادی موسوی» در یک بازی پرهیجان و پرالتهاب در ثانیه‌های پایانی مقابل فولادیزد متوقف شد.

دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۳:۰۷ KHNA44711

در هفته دهم لیگ آزادگان تیم فولاد یزد عصر دیروز در ورزشگاه نصیری یزد میزبان تیم سپیدرود رشت بود که این دیدار در نهایت با نتیجه‌ی تساوی به پایان رسید.
سپیدرود که صدرنشین غیرمنتظره لیگ دسته اول فوتبال ایران است می‌توانست این بازی خارج از خانه را به سود خود تمام کند اما کمی قبل از سوت پایان روی یک ضربه پنالتی مقابل حریف به تساوی ۱ بر ۱ رضایت داد. سپیدرود در این دیدار ابتدا در دقیقه‌ی ۷۹ با استفاده از خلاء ایجاد شده در خط دفاعی فولاد، توسط «سیدهادی موسوی» به گل رسید اما برخورد توپ به دست این بازیکن در دقیقه ۹۴ همه چیز را تغییر داد تا علیرضا بیک‌زاویه بازیکن کهنه‌کار فولاد یزد از روی نقطه‌ی پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.
سپیدرود با این مساوی اگرچه همچنان در صدر لیگ دسته اول باقی ماند اما فاصله‌ی تیم خونه‌به خونه با رشتی‌ها به ۲ امتیاز رسیده است و این کار را برای شاگردان شگفتی‌ساز علی نظرمحمدی دشوار خواهد کرد. آنها با ۲۱ امتیاز همچنان در صدرجدول لیگ قرار دارند و چالش های مالی در کمین آنهاست. با این حال حمایت هزاران هوادار متعصب رشتی سپیدرود را به پیشروی امیدوار نگه می‌دارد.
گفتنی است، محمد دادرسی و احسان عبدی دیگر بازیکن خمامی سپیدرود رشت از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/44711

دیدگاه شما چیست ؟!