خمام - هیئت شطرنج خمام در لیست برترین هیئت‌های شطرنج استان گیلان در سال ۹۴ قرار گرفت
ویژه
انتخاب پوررمضانعلی بعنوان بهترین شطرنجباز ؛

هیئت شطرنج خمام در لیست برترین هیئت‌های شطرنج استان گیلان در سال ۹۴ قرار گرفت

امیررضا پوررمضانعلی از خمام به عنوان بهترین شطرنجباز استان گیلان در سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ KHNA44060

از ۲۱ شطرنجباز و داور برتر شطرنج استان گیلان روز گذشته در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت تجلیل و تقدیر شد.
امیررضا پوررمضانعلی در جریان این مراسم به عنوان بهترین شطرنجباز سال ۹۴، سیدخلیل موسوی به عنوان بهترین شطرنجباز شهرستانی، آرش طاهباز به عنوان بهترین شطرنجباز رده سنی جوانان و سینا رضایی‌پور به عنوان بهترین شطرنجباز رده سنی نوجوانان مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین از شاهین ساده به عنوان با اخلاق‌ترین شطرنجباز، بورسا تسلیمی به عنوان پدیده شطرنج گیلان در سال ۹۴، آراد نظری به عنوان برترین شطرنجباز نوجوان حاضر در جام خزر و علی راستبد به عنوان برترین شطرنجباز جوان حاضر در مسابقات جام خزر تجلیل شد.
محدثه علیجان زاده به عنوان برترین شطرنجباز بانوی گیلان، پرنیان قمی به عنوان برترین شطرنجباز دختر نوجوان، زهرا فرح‌وشی به عنوان برترین شطرنجباز دختر خردسال و عسل ابراهیمی به عنوان برترین پدیده شطرنج بانوان گیلان معرفی و تقدیر شدند.

photo_2016-10-02_12-57-54

همچنین ارسلان زرین‌فام به عنوان بهترین مربی از نظر کسب نتایج شطرنجبازان تحت پوشش، سید حامد موسویان به عنوان بهترین مربی از نظر اعزام فعالیت برون استانی و برون مرزی، سیدمیلاد موسوی به عنوان بهترین مربی شهرستانی، فریبا باقرزاده به عنوان بهترین مربی بانوان، هانیه علی اکبری به عنوان بهترین مربی در بخش آینده سازان معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.
حمیدرضا جدیدی به عنوان بهترین داور در بخش آقایان و شهره بیات نیز به عنوان بهترین داور شطرنج در بخش بانوان، حسن جوینده به عنون بهترین شطرنجباز پیشکسوت آقایان و راضیه یوسفی به عنوان بهترین شطرنجباز پیشکسوت بخش بانوان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین شهرستان‌های لاهیجان و بندرانزلی و بخش خمام به عنوان برترین هیئت‌های شطرنج استان گیلان در سال ۹۴ انتخاب و مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.


موضوع : شطرنج
منبع : ایرنا
http://khna.ir/44060

دیدگاه شما چیست ؟!