خمام - مسابقات فوتبال جام یادواره شهدای مدافع حرم در اشکیک خاتمه یافت

مسابقات فوتبال جام یادواره شهدای مدافع حرم در اشکیک خاتمه یافت

این مسابقات با حضور ۲۸ تیم در ۳ رده‌ی سنی مختلف پیگیری شد.

سه شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ KHNA42055

سومین دوره از مسابقات فوتبال در روستای اشکیک تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم در ۳ رده‌ی سنی نونهالان، بزرگسالان و پیشکسوتان شب گذشته در مجموعه ورزشی شهدای اشکیک خاتمه یافت.
در این مسابقات که از بیستم ماه مبارک رمضان آغاز شد، ۱۴ تیم در رده‌ی سنی بزرگسالان و ۱۲ تیم در رده‌ی سنی پیشکسوتان حضور داشتند. همچنین ۲ تیم در رده‌ی سنی نونهالان باهم به رقابت پرداختند.
این رقابت‌ها در ۲ وقت ۲۰ دقیقه‌ای و با قوانین فوتسال در زمین چمن اشکیک پیگیری شد و در دیدار رده‌بندی بزرگسالان، ابتدا ۲ تیم وحدت رشت و صدرا رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم وحدت توانست با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ به پیروزی دست یابد و مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

در ادامه ۲ تیم دهیاری مصردشت و دهیاری خواچکین در رده‌ی سنی بزرگسالان برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم رفتند که تیم دهیاری مصردشت توانست با نتیجه‌ی ۲ بر ۰ از سد حریف خود بگذرد و قهرمان این دوره از مسابقات گردد.
در بازی آخر ۲ تیم دهبنه سنگر و آلمان رشت در رده‌ی پیشکسوتان به مصاف هم رفتند که حساس‌ترین بازی شب گذشته به شمار می‌رفت. تیم دهبنه سنگر در یک بازی یکطرفه توانست با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ حریف خود را شکست دهد تا به مقام اول در رده پیشکسوتان دست یابد. همچنین دو تیم شهدای اشکیک و دهنه‌سر شیجان بصورت مشترک مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نموند.
پس از پایان بازی به تیم‌های اول، دوم و سوم در رده‌ی سنی پیشکسوتان و بزرگسالان کاپ و یک دست لباس ورزشی اهدا شد. همچنین سیدمهدی میرپسندیده به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها معرفی گردید.


موضوع : در روستا، فوتبال، گزارش تصویری، ورزشی
http://khna.ir/42055

دیدگاه شما چیست ؟!