خمام - مسابقات فوتسال جام رمضان پس از برگزاری ۳۷ بازی در سالن تختی خاتمه یافت
با قهرمانی کلید سازی معلم رشت ؛

مسابقات فوتسال جام رمضان پس از برگزاری ۳۷ بازی در سالن تختی خاتمه یافت

به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱,۵۰۰,۰۰۰، ۸۰۰,۰۰۰ و ۶۰۰,۰۰۰ تومان وجه نقد و کاپ قهرمانی اهدا شد.

شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۰۴ KHNA41220

مسابقات فوتسال جام رمضان سالن تختی خمام با حضور ۲۷ تیم و برگزاری ۳۷ بازی، پس از گذشت ۱۰ شب و به ثمر رساندن ۶۳ گل در مجموع شب گذشته با قهرمانی تیم کلیدسازی معلم رشت پایان پذیرفت.
این مسابقات ابتدا در قالب ۹ گروه متشکل از ۳ تیم از ۲۵ خردادماه سال جاری آغاز شد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله‌ی بعد راه یافتند، سپس تا فینال بازی‌ها بصورت تک حذفی انجام شد.
در بازی‌های شب گذشته، ابتدا ۲ تیم لوازم بهداشتی ساختمان سینا و کبابی عشقی در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند که لوازم بهداشتی ساختمان سینا دقایق اولیه‌ی بازی را بهتر آغاز کرد و حملاتی روی دروازه حریف ترتیب داد و توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و در چندین موقعیت دیگر دروازه‌بان به خوبی توپ‌ها را مهار کرد و مانع از باز شدن مجدد دروازه‌ی تیم خود شد. در ادامه تیم کبابی عشقی به خود آمد و حملاتی روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد که نهایتاً در یکی از موقعیت‌ها از روی پاس عمقی که برای مهاجم ارسال شد با دریبل سرپا دروازه‌بان را جا گذاشته و توانست گل تساوی‌بخش را به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر برساند. در ادامه روی ضد حملات باز هم تیم کبابی عشقی خطرناک نشان میداد، اما نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده نماید تا نتیجه‌ی بازی در نیمه اول ۱ بر ۱ به پایان برسد.
در نیمه‌ی دوم تیم کبابی عشقی بر خلاف نیمه‌ی اول بازی را بهتر آغاز کرد و چندین موقعیت گلزنی را خلق کرد، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشت و نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند. تیم لوازم بهداشتی ساختمان سینا هم با پاسکاری‌های متعدد به دنبال ایجاد موقعیت گلزنی بودند، اما آنها نیز در زذن ضربات آخر ناکام بودند و علیرغم شایستگی زیاد نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا نتیجه‌ی بازی در نیمه‌ دوم هم ۱ بر ۱ به اتمام رسد و برنده‌ی این بازی با ضربات پنالتی مشخص شود.
دو تیم ضربه‌ی اول پنالتی خود را نتوانستند گل کنند و ضربات دوم و سوم خود را به گل تبدیل نموند، اما پس از عدم موفقیت در ضربه‌ی چهارم کار به پنالتی پنجم کشید و تیم کبابی عشقی موفق شد پنالتی خود را وارد دروازه نموده تا در ضربات پنالتی تیم حریف را ۳ بر ۲ شکست داده و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یابد.

در بازی آخر، تیم‌های موبایل شهر و کلید سازی معلم رشت برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار از هیجان و حساسیت بالایی برخودار بود و در سالن تختی تماشاگران زیادی حضور داشتند که با تشویق‌های خود بر زیبایی بازی افزودند. از جمله نکات مثبت این بازی می‌توان به افکت‌های نور و رد شدن بازیکنان از میان آن، پخش موزیک، اعلام کردن اسامی بازیکنان، تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی در سالن اشاره کرد.
در دقایق اولیه‌ی بازی به دلیل حساسیت بالای مسابقه ۲ تیم نتوانستند موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها خلق کنند، اما در ادامه تیم موبایل شهر چندین شوت خوب راهی دروازه حریف کرد که دروازه‌بان حریف مانع از گل شدن توپ شد و برخلاف جهت بازی تیم کلیدسازی معلم رشت روی یک حمله حساب شده توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. سپس تیم موبایل شهر بر شدت حملات خود افزود و توانست گل خورده را جبران نماید، اما باز هم تیم معلم رشت با پاسکاری‌های خوب خود توانست گل دوم را نیز به ثمر رسانده تا نتیجه‌ی بازی در نیمه‌ی اول ۲ بر ۱ به پایان برسد.
در نیمه‌ی دوم که تیم موبایل شهر چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را هجومی آغاز کرد تا بتواند گل خورده را جبران نماید و بازی را به تساوی بکشاند، اما دروازه‌بان حریف به خوبی در مقابل حملات آنها ایستادگی کرد و نگذاشت که دروازه‌ی تیمش برای دومین بار باز شود و این مسئله باعث شد تا در ضد حملات تیم کلید سازی معلم رشت ۳ گل دیگر از روی حملات حساب شده‌ی خود به ثمر رسانده و در نهایت با حساب ۵ بر ۱ از سد حریف خود بگذرد و قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن ورزشی تختی گردد.

پس از پایان بازی به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱,۵۰۰,۰۰۰، ۸۰۰,۰۰۰ و ۶۰۰,۰۰۰ تومان وجه نقد و کاپ قهرمانی اهدا شد ؛ همچنین سعید دهلوی و سهیل رجبی‌نیا به عنوان «بهترین بازیکن»، محسن شعبانی و سامان اصلانی به عنوان «بازیکن اخلاق» و تیم خمام نیوز و آرسام خمام به عنوان «تیم اخلاق» معرفی شده و جوایز و لوح تقدیر به آنان اهدا شد.

گفتنی است، قضاوت این دوره از مسابقات را محسن بندزر، سینا رعنایی و پوریا خانجانی برعهده داشتند.
همچنین، سیدهادی موسوی «بازیکن تیم سپیدرود رشت» از جمله تماشاگران ویژه شب پایانی مسابقات در سالن تختی به شمار می‌رفت.


موضوع : فوتبال، فوتسال، گزارش تصویری، ورزشی
http://khna.ir/41220

دیدگاه شما چیست ؟!