خمام - جلسه پرسش و پاسخ عمومی با حضور حداقلی اعضای شورای شهر برگزار شد!
ویژه
در سالن کنفرانس شهرداری ؛

جلسه پرسش و پاسخ عمومی با حضور حداقلی اعضای شورای شهر برگزار شد!

گلایه در خصوص عدم حضور حداکثری اعضای شورای شهر خمام در این جلسه از جمله مسائلی بود که توسط شهروندان به آن پرداخت شد.

جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۳ KHNA40505

اولین جلسه‌ی پرسش و پاسخ مردم با شورای شهر خمام در دوره چهارم ساعت 19 «پنجشنبه 13 خرداد» برگزار گردید.
در این مراسم که در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد، اعضای مجموعه شورای شهر و شهرداری خمام در ایام پایانی از سومین سال فعالیت شورای چهارم به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ گفتند.

ریاست شورای شهر خمام در سخنان آغازین جلسه با بیان اینکه همه در مجموعه‌ی شورای شهر و شهرداری خمام مسئول هستیم و پاسخگویی از جمله وظایف ما می‌باشد، عنوان کرد : در مدت 3 سال فعالیت شورای چهارم شهر خمام کارهای خوبی انجام شده و تغییرات مختلفی در جهت بهبود وضعیت شهر صورت پذیرفته است، که البته حتماً نواقصی هم وجود دارد.
وی ضمن بیان اینکه در جریان این دیدارها مردم ضمن اعلام انتظاراتشان، خواستار تسریع در رفع آنها هستند، تصریح کرد : این درخواست‌ها جمع بندی شده و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدامات لازم جهت کاهش مشکلات صورت می‌گیرد.
به گفته‌ی این مسئول، همه روزه مراجعات مردمی متعددی به دفتر شورای شهر خمام صورت می‌پذیرد و پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم صرفاً منوط به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ نمی‌باشد.
جلیل غیاثی با بیان اینکه برگزاری جلسه‌ی پرسش و پاسخ مردمی توسط مجموعه‌ی شورا مصوب گردید، ادامه داد : همواره تلاش می‌کنیم در جهت عمران و آبادی شهر خمام گام برداشته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

گفتنی‌است، در جلسه‌ی مذکور به پرسش‌های مردم در خصوص وضعیت رسیدگی به جمع آوری سگ‌های ولگرد، وضعیت پارک‌های شهر خمام، مقابله با سد معابر عمومی، رسیدگی به سطل‌های زباله و … توسط مجموعه‌ی شهرداری و شورای شهر خمام پاسخ داده شد.

بنابر این‌گزارش، گلایه در خصوص عدم حضور حداکثری اعضای شورای شهر خمام در این جلسه از جمله نکاتی بود که توسط شهروندان به آن پرداخت شد. همچنین عدم استقبال شهروندان از جلسه‌ی پرسش و پاسخ علیرغم اطلاع رسانی‌های صورت گرفته از جمله نکات قابل تامل بود !


موضوع : شهرداری، شورای شهر، گزارش تصویری
http://khna.ir/40505

۱ دیدگاه

  • شهروند در مورخ 1395/03/14 - 12:48 می‌نویسد :

    حضور پیدا نکردن 3 عضو شورا بی احترامی به شهروندان تلقی نمیشه ؟