خمام - فروزان با مهار 3 پنالتی تاریخ ساز شد
دروازه‌بان خمامی سیاه جامگان ؛

فروزان با مهار 3 پنالتی تاریخ ساز شد

محسن فروزان در سه هفته گذشته سه پنالتی دفع کرده تا به این ترتیب تاریخ ساز شود.

شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ KHNA30710

با مهار سومین ضربه پنالتی توسط دروازه بان شماره یک سیاه جامگان در سومین بازی که این بار مقابل راه آهن و مهردادمحمدی صورت گرفت، محسن فروزان به تاریخ فوتبال ایران الصاق شد.
دریافت 3 ضربه پنالتی در 3 بازی متوالی، اتفاقی است که توسط محسن فروزان در درون دروازه سیاه جامگان رخ داده است. دروازه بان فصل گذشته که در این فصل در ترکیب نماینده مشهد به دنبال اثبات توانایی هایش است این روزها به مردی مطمئن درون دروازه سیاه جامگان تبدیل شده است. او در سه هفته گذشته سه پنالتی دفع کرده تا به این ترتیب تاریخ ساز شود.
در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان بهترین آمار مربوط به نیما نکیسا است که در لیگ های 75 تا 81 اتفاق افتاده است. نکیسا با پیراهن تیم فوتبال پیام مقاومت مشهد، در سال 75 و در زمانی که خدمت سربازی خود را در ناحیه مقاومت برگزار می‌کرد در 7 بازی متوالی این تیم 5 پنالتی گرفت و مهدی واعظی هم در 7 بازی 4 ضربه پنالتی گرفت.
در چهار هفته گذشته 4 ضربه پنالتی بر ضرر سیاه جامگان اعلام شده که از این تعداد فروزان در هفته‌های سوم، چهارم و پنجم موفق به دفع آنها شد و این هفته هم این واکنش او سه امتیاز ارزشمند و حیاتی برای سیاه جامگان به ارمغان آورد.


موضوع : فوتبال
منبع : ورزش ۳
http://khna.ir/30710

دیدگاه شما چیست ؟!