خمام - اعتکاف رمضانیه در خمام اجرا می‌شود
برای نخستین بار ؛

اعتکاف رمضانیه در خمام اجرا می‌شود

۴۵ نفر از دانش آموزان کانون با هماهنگی مسجد جامع خمام در روزهای ۲۵ تا ۲۷ ماه رمضان معتکف می‌شوند.

جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ KHNA29361

یکی از مسئولین کانون امام رضا (ع) خمام، عنوان کرد : به منظور استفاده مناسب از فضای ماه رمضان و آشنایی نوجوانان و جوانان با فضای این ماه پر برکت، برای این که شیرینی روزه و عبادت در دل نوجوانان و جوانان بنشیند برنامه‌ای را به شکل اعتکاف برگزار می‌کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی با اشاره به اینکه اعتکاف رمضانیه برای نخستین بار در خمام اجرا می‌شود، گفت: علت انتخاب این ماه، برای این است که ماه، ماه خداست و ما هم برای 3 روز می‌خواهیم میهمان ویژه خداوند باشیم.
وی افزود : ۴۵ نفر از دانش آموزان کانون با هماهنگی مسجد جامع خمام در روزهای ۲۵ تا ۲۷ ماه رمضان معتکف می‌شوند و از برنامه‌های این 3 روز میتوان به کارگاه های انقلاب اسلامی و مهدویت، مسیحیت و ادیان نوظهور، گعده های اعتقادی، مناجات و پرده خوانی شهدایی اشاره کرد.

811833022_46900_2531048266486793579

این مسئول با بیان اینکه اعتکاف به صورت عمومی نیست و مختص دانش آموزان کانون می‌باشد، یادآور شد : برنامه هایی که در ساعات ۱۸ الی ۲٠:۳٠ و ۲۲ الی ۲۴ برگزار می‌شوند جنبه عمومی دارد.
پوریوسفی با ابراز امیدواری از اینکه فضاهای فرهنگی در کانون برای دختران نوجوان نیز بیش‌تر از گذشته فراهم شود، افزود : نسل اول و دوم انقلاب بدانند که اگر نوجوان و جوان امروز را فراموش کنند، این انقلاب به هدف اصلی خود که سپردن آن به دست امام زمان (عج) است نخواهد رسید.


موضوع : کانون امام رضا
http://khna.ir/29361

۱ دیدگاه

  • دوستار سایت در مورخ 1394/04/20 - 00:23 می‌نویسد :

    مرحبا کانون امام رضا علیه السلام 
    مرحبا به مدیریت و مربیان زحمتکش کانون
    و مرحبا به 45 دانش آموز و دانشجویی که میخوان توی اعتکاف شرکت کنند