خمام - 8 طرح عمرانی خمام به نتیجه رسید
رئیس شورای شهر خمام :

8 طرح عمرانی خمام به نتیجه رسید

رئیس شورای اسلامی شهر خمام از به نتیجه رسیدن هشت طرح عمرانی برای افتتاح در این شهر خبر داد.

پنج شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ KHNA29323

اسماعیل احمدنیا عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی این شهر با اشاره به اینکه خمام حدود 17 هزار و 106 نفر جمعیت دارد، اظهار کرد : جمعیت شهری خمام از برخی شهرستان‌های استان مانند ماسال، شفت، رضوانشهر و … بیشتر است. وی از به نتیجه رسیدن هشت طرح عمرانی بزرگ شهر خمام خبر داد و افزود : این طرح‌های در زمینه تعریض خیابان امام خمینی (ره)، تعریض خیابان مقابل بهداری، آسفالت کوچه‌های شهر خمام و… است.
رئیس شورای اسلامی شهر خمام، اگوسازی کوچه غزالی و آسفالت این کوچه را از طرح‌های مهم عنوان کرد و گفت : این کوچه به عنوان کمربندی جاده انزلی و خشکبیجار مورد استفاده خودروها در زمان پیک ترافیک قرار می‌گیرد. وی با اشاره به وضعیت کمپوست شهر خمام تصریح کرد : طبق روند سال‌های گذشته زباله‌های خمام تحویل سراوان می‌شود و با توجه به اینکه در فصل تابستان مسافران وارد شهر خمام می‌شوند تولید زباله افزایش می‌یابد و با انتقال به سراوان در آن مکان دفن می‌شود.
احمدنیا، بازرسی از طرح‌های عمرانی شهر خمام را جزو وظایف و برنامه‌های اعضای شورا و شهردار دانست و خاطرنشان کرد: انتظار مردم رسیدگی اعضای شورا به مشکلات آنهاست. وی در پایان به فرا رسیدن راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: مراسم راهپیمایی صبح فردا از مقابل سپاه مقداد خمام آغاز و به مسجد جامع این شهر برای اقامه نماز جمعه ختم می‌شود.


موضوع : شورای شهر
منبع : فارس
http://khna.ir/29323

دیدگاه شما چیست ؟!