خمام - عوامل سودجو در کمین فوتبال آموزان هستند
اولیاء هوشیار باشند ؛

عوامل سودجو در کمین فوتبال آموزان هستند

اولیاء نوآموزان فوتبال هنگام ثبت نام دقت کنند که مدرسه فوتبال مجوز فعالیت از هیات فوتبال گیلان را داشته باشند.

سه شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ KHNA28435

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، گفت : با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات مدارس و ثبت نام نوآموزان در مدارس فوتبال، اولیاء هوشیار باشند چون عوامل سودجو در کمین فوتبال آموزان هستند. مجتبی پوربخش، افزود : اولیایی که قصد ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال را دارند به لحاظ جلوگیری از سودجویی های بعضی از مدارس فوتبال غیرمجاز، به سایت هیات فوتبال استان گیلان مراجعه کرده و ضمن بررسی لیست مدارس مجاز استان در سال 94 اقدام به ثبت نام کنند.
وی ادامه داد : تاکنون 11 مدرسه فوتبال برای فعالیت در سال 94 از هیات فوتبال استان گیلان مجوز دریافت کرده اند که اولیای نوآموزان فوتبال می توانند به یکی از این مدارس مراجعه کنند. مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد : براین اساس، مدارس فوتبال شهید عضدی و سامان رشت، باغ ملی و کشاورز لنگرود، امید آستارا و آستارا جوان، صنعت چای مومله، سیمرغ رودسر، اوژن گیلان خمام، فراز لاهیجان و شعرباف لاهیک لاهیجان مدارسی هستند که مجوز فعالیت را از هیات فوتبال استان گیلان دریافت کرده اند. مجتی پوربخش اضافه کرد : اولیاء نوآموزان فوتبال هنگام ثبت نام دقت کنند که مدرسه فوتبال مجوز فعالیت از هیات فوتبال گیلان را داشته باشند در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه این هیات نمی‌باشد.
وی خاطرنشان کرد : همچنین مدارس فوتبالی که تاکنون نسبت به صدور مجوز از هیات فوتبال استان گیلان اقدامی نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به هیات فوتبال نسبت به داشتن مجوز فعالیت اقدام کنند.


موضوع : فوتبال
منبع : ایرنا
http://khna.ir/28435

دیدگاه شما چیست ؟!