خمام - همچنان فکری به‌حال میله‌های فلزی نشده!
در باشگاه ورزشی شهدا ؛

همچنان فکری به‌حال میله‌های فلزی نشده!

این میله‌های فلزی در فاصله‌ای بالاتر از سطح زمین قرار دارند …

جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ KHNA26611

پس از مسابقات فوتسال جام رمضان در مردادماه سال جاری بود که به برخی مشکلات باشگاه ورزشی شهدای خمام اشاره شد، اما این باشگاه ورزشی با گذشت چندماه همچنان از مشکلاتی چون وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی، نظافت، بسته بودن رختکن، خاموشی سیستم گرمایشی در هوای سرد زمستانی و وجود میله‌های فلزی نزدیک به زمین «مقابل سکوی تماشاچیان» رنج می‌برد.
جالب توجه است که این میله‌های فلزی که در فاصله‌ای بالاتر از سطح زمین قرار دارند، همواره برای ورزشکاران مخاطره آمیز بوده و علاوه بر طبعات مالی، ممکن است خطرات جانی در پی داشته باشند. شایان ذکر است، ورزشکاران که برای سلامتی و پر کردن اوقات فراغت هزینه کرده و برای ساعاتی سالن ورزشی را اجاره می‌کنند، نباید به دلیل وجود مشکلات این‌چنینی در معرض خطرات جانی بوده و چه بهتر پیش‌از آنکه خدای‌ناکرده شاهد حوادث تلخ باشیم، در خصوص مشکل و مشکلات مذکور اقدام شود.


۱ دیدگاه

  • سیّدمجتبی در مورخ 1393/11/25 - 08:41 می‌نویسد :

    با سلام
    متاسفانه در این زمینه هیچ کسی نیست که پاسخگو باشه، فقط پول اجاره سالن رو پیش پیش و بصورت ماهانه دریافت میکنن، و فقط مواقعی که میخوایم باهاشون حساب و کتاب کنیم و فیش واریزی رو به ما بدند در اون مکان رویت میشن و در بقیه ی موارد اصلاً و ابداً نمیشه ازشون جوابی شنید و هر وقت هم که میگیم آقا این لوله های فلزّی کنار زمین بازی که بعضی هاشون تیز هم هستن خطرناکند فقط لبخند ژوکوند میزنن. استدعا دارم شما که خبرنگار هستید لطفا از مراجع ذیصلاح ورزشی این شهر توضیح بخواید در این زمینه و صدای ما رو به گوش این عزیزان برسونید. متشکرّم