خمام - کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه پاسداران روستای میان‌محله شیجان زده شد
ویژه
با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان ؛

کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه پاسداران روستای میان‌محله شیجان زده شد

کلنگ احداث مدرسه پاسداران در میان‌محله زده شد.

دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ KHNA26214

کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه‌ی پاسداران روستای میان محله‌ی شیجان در مقطع ابتدایی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان صبح امروز در دومین روز از دهه فجر با حضور مسئولین شهرستان و بخش در زمین این مدرسه‌ی تخریبی به مساحت 2000 متر مربع زده شد.

محمود کنعانی «ریاست اداره آموزش و پرورش خمام» در سخنان خود با بیان اینکه 2 سال گذشته بنا به دلایلی مدرسه تخریب گردیده و دانش آموزان سال گذشته را در کانکس به تحصیل پرداخته‌اند، عنوان کرد : رسانه‌ای شدن این موضوع بازتاب خوبی برای این استان و منطقه نداشت، به طوری که اخبار این مدرسه و تحصیل دانش آموزان در کانکس در خیلی از رسانه‌ها بازتاب بدی پیدا کرده بود.
این مسئول با بیان اینکه در سال جاری دانش آموزان را به منزلی مسکونی برای تحصیل موقت انتقال داده‌ایم، افزود : خوشبختانه علیرغم مشکلات موجود، شاهد همکاری همه عزیزان در منطقه بوده‌ایم. وی، ادامه داد : امروز با پیگیری‌های انجام شده کلنگ زنی این مدرسه صورت پذیرفته که امیدواریم سال تحصیلی آینده شاهد تحصیل دانش آموزان در این مدرسه باشیم، چرا که به خاطر مشکلات موجود در این مدرسه، بخشی از دانش آموزان منطقه برای تحصیل به شهر رفته که با ساخت این مدرسه امیدواریم شاهد بازگشت دانش آموزان به مدرسه پاسداران باشیم.
سیدعیسی مهدوی «فرماندار شهرستان رشت» نیز با بیان اینکه بر اساس آمار و شاخص‌ها نباید این پروژه اجرا می‌شد، گفت : خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده توسط فرمانداری و اداره نوسازی مدارس این پروژه به مرحله کلنگ زنی رسیده، که حقیقتاً یک پروسه طولانی را برای احداث طی کرده است. به گفته‌ی وی، ان‌شاالله اعتبار پروژه مذکور در موعد زمانی مقرر تامین شده و این مدرسه در اختیار مردم خوب منطقه قرار گیرد.


۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1395/11/17 - 02:14 می‌نویسد :

    با این ک اولین باره ب کانال شما سر زدم. پیام دادید ک نوشته من تکراریست. واقعا متاسفم [!]