خمام - شکست شهرداری خمام در لیگ برتر / صعود بتن‌ساز خوش‌اندوخته به صدر جدول دسته یک
در مسابقات لیگ شطرنج گیلان ؛

شکست شهرداری خمام در لیگ برتر / صعود بتن‌ساز خوش‌اندوخته به صدر جدول دسته یک

تیم‌های بتن‌ساز خوش اندوخته و بانک ملی در صورت تساوی با حریفان در دور آخر به لیگ برتر راه می‌یابند.

شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ KHNA25887

مسابقات هفته دهم لیگ برتر و هفته هشتم لیگ دسته یک شطرنج گیلان عصر جمعه در محل هیئت شطرنج این استان پیگیری شد.
در بازی‌های انجام شده‎ی از لیگ برتر، 5 تیم توانستند با نتیجه نزدیک 2.5 بر 1.5 حریفان خود را از پیش رو بردارند، که نشانه فشردگی مسابقات در هفته‌های پایانی این لیگ است. تیم‌های سلاطین فومن، شهرداری رشت، باشگاه شطرنج نوین (آ)، تالار آریای لوشان و سازمان نظام مهندسی گیلان با نتیجه 2.5 بر 1.5 به ترتیب مقابل باشگاه شطرنج نوین (ب)، بانک ملی گیلان، باشگاه نخبگان، شهرداری خمام و آرین شاندرمن صاحب برتری شدند و 2 امتیاز حساس را کسب کردند.
دنیای فلز رشت 4 بر 0 از پس رستوران دهکده ساحلی برآمد و منطقه آزادانزلی 3.5 بر 0.5 مجتمع دخانیات را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب در فاصله سه هفته تا پایان این رقابت‌ها تیم شهرداری رشت با 20 امتیاز در جایگاه اول و دنیای فلز رشت با 18 امتیاز در سکوی دوم قرار گیرد ؛ همچنین تیم شهرداری خمام علیرغم باخت مقابل تالار آریای لوشان با 14 امتیاز همچنان در سکوی سوم باقی بماند.
اما در بازی‌های حساس لیگ دسته یک تیم هیئت شطرنج آستارا تیم بانک ملی را با نتیجه 3.5 بر 0.5 مغلوب کرد تا اولین شکست را به این تیم تحمیل کرده باشد. تیم بتونساز خوش اندوخته خمام نیز با پیروزی 2.5 بر 1.5 مقابل مجموعه ورزشی رودباری خود را به یک قدمی صعود به لیگ برتر رساند و با این پیروزی و کسب 12 امتیاز در صدر جدول دسته یک قرار گرفت. سازمان نظام مهندسی گیلان هم با نتیجه 2.5 بر 1.5 از سد اسکان صالح فومن گذشت و دفترخانه اسناد رسمی 118 ایمانی لاهیجان با نتیجه 3 بر 1 باشگاه ابتکار لنگرود را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب پس از بتن ساز خوش اندوخته خمام، بانک ملی گیلان با وجود باخت این هفته و با 12 امتیاز به دلیل پوئن شکنی در جایگاه دوم و 5 تیم هیئت شطرنج آستارا، سازمان نظام مهندسی گیلان، اسکان صالح فومن، شرکت توزیع برق گیلان و دفترخانه اسناد رسمی 118 لاهیجان هر کدام با 10 امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.
گفتنی‌است، تیم‌های بتن‌ساز خوش اندوخته خمام و بانک ملی گیلان حتی در صورت تساوی با حریفان در دور آخر به لیگ برتر راه می‌یابند.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی / khomamchess
http://khna.ir/25887

دیدگاه شما چیست ؟!