خمام - نان سنگک و نان بربری، هر کدام 1000 تومان
نرخ جدید در نانوایی‌های آزاد پز ؛

نان سنگک و نان بربری، هر کدام 1000 تومان

افزایش کیفیت و مطلوبیت در پخت و عرضه نان از مطالبات بحق شهروندان است.

سه شنبه، ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰ KHNA25680

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به جزئیات تعیین قیمت‌های نان در نانوایی‌های آزادپز استان، اظهار کرد : مقرر شد حداکثر ۲۰ درصد نانوایی‌های استان با خرید آرد با نرخ آزاد و بدون یارانه اقدام به ارائه نان با قیمت آزادپز می‌کنند.
علی منتظری، گفت : بر این اساس قیمت نان بربری با وزن چانه ۶۵۰ گرم مبلغ 1000 تومان، نان سنگک با وزن چانه ۶۲۰ گرم مبلغ 1000 تومان، لواش بلند با وزن چانه ۱۳۰ گرم مبلغ ۲۰۰ تومان، لواش گرد با وزن چانه ۱۶۰ گرم مبلغ ۲۵۰ تومان و تافتون با وزن چانه ۳۰۰ گرم مبلغ ۵۰۰ تومان تعیین شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه اتحادیه نانوایان استان نرخ‌های جدید نان آزاد را در قالب بنرهای متحدالشکل با درج تلفن‌های ستاد خبری و رسیدگی به شکایات درج و در مقابل واحدهای نانوایی آزادپز نصب می‌کنند، افزود : در نشستی با رؤسای ادارات شهرستانی این سازمان و رؤسای اتحادیه‌های نانوایان سراسر استان به آنان تاکید شد، اقدامات جدی درخصوص رعایت قیمت، وزن و کیفیت مطلوب نان را مد نظر قرار دهند.
منتظری با تاکید بر اینکه به صورت مستمر موارد لازم به نانوایان سراسر استان گوشزد می‌شود، تصریح کرد : در همین راستا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و اتاق‌های اصناف سراسر استان علاوه بر بازرسی مداوم از نانوایی‌های سطح استان به ویژه نانوایی‌های آزادپز با همراهی سایر ادارات ذی‌ربط بر نحوه پخت و عرضه نان نظارت و با متخلفان برخوردهای قانونی می‌کنند.
وی با بیان اینکه گزارش‌های بازرسی از نانوایی‌های استان و برخوردهای صورت گرفته با تخلفات واحدهای مذکور به صورت هفتگی به سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ارسال و پس از جمع‌بندی از طریق رسانه‌های خبری اعلام می‌شود، از شهروندان خواست همراهی و همکاری لازم را در زمینه نظارت بر نانوایی‌ها در شرایط کنونی انجام دهند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد : افزایش کیفیت و مطلوبیت در پخت و عرضه نان از مطالبات بحق شهروندان است و در این زمینه تمامی تلاش خود را بکار می‌گیریم.


موضوع : بازار
منبع : خزر آنلاین
http://khna.ir/25680

دیدگاه شما چیست ؟!