خمام - حسام یعقوبی به قرار گرفتن در لیست مازاد باشگاه ملوان واکنش نشان داد
ویژه
مصاحبه با بازیکن خمامی تیم ملوان ؛

حسام یعقوبی به قرار گرفتن در لیست مازاد باشگاه ملوان واکنش نشان داد

به خاطر پول به ملوان نیامدم و پیشنهاد مالی یک باشگاه که چند برابر پیشنهاد ملوان بود را در ابتدای فصل رد کردم.

یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ KHNA25276

محمدهادی (حسام) یعقوبی «بازیکن خمامی باشگاه ملوان» که به شکل عجیبی در لیست مازاد باشگاه ملوان قرار گرفته است پس از حدود یک‌ماه به این موضوع واکنش نشان داد و از سیروس محجوب به شدت انتقاد کرد.
یعقوبی در رابطه با جدا شدنش از ملوان، گفت : از باشگاه ملوان با من تماس گرفتند و گفتند قرارداد شما به صورت یک طرفه فسخ شده است، هنوز هم در شوک هستم و نمی‌دانم چه قانونی اجازه می‌دهد قرارداد ما یک طرفه فسخ شود.
وی با اشاره به اینکه محجوب با کارهایش می‌خواهد تیشه به ریشه ملوان بزند، افزود : من 7 هفته در ترکیب اصلی ملوان بودم و در تنها برد ملوان مقابل پرسپولیس مورد تشویق هواداران قرار گرفتم، اما در هفته دهم نام خود را در لیست مازاد دیدم و باید بگویم به هیچ عنوان این تصمیم را فنی نمی‌دانم. از کودکی در باشگاه ملوان بودم و همه چیز من ملوان است، اما محجوب دو روز است که آمده و با پول‌هایی که فقط حرفش را می‌زند همه کاره این باشگاه شده است و مرا به بدترین شکل ممکن از باشگاه بیرون می‌کند و حتی حاضر نیست حق و حقوق مرا پرداخت کند.
حسام یعقوبی با بیان اینکه مبلغ قرارداد من با باشگاه ملوان خنده دار است، گفت : بیست و هفت میلیون و ششصد و پنجاه و سه هزار و ششصد تومان مبلغ قرارداد من است که فکر میکنم این مدل قرارداد در هیچ کجای دنیا بسته نمی‌شود ؛ پیشنهاد می‌کنم در باشگاه چند بسته آدامس بگذارند و اگر پول خرد نداشتند به جای ششصد تومان آدامس هم بدهند، ما قبول می‌کنیم. از این مبلغ چهار میلیون و دویست هزار تومان را دریافت کردم و آقای محجوب می‌گوید بیا ۳ میلیون دیگر بگیر و دو میلیون هم بعد پرداخت خواهم کرد و جالب اینجاست که این شخص به مردم قول داده است در نیم فصل ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.
بازیکن سابق ملوان با اشاره به اینکه خداوند حق خود را می‌بخشد اما حق الناس را نمی بخشد، گفت : من به خاطر پول به ملوان نیامدم و پیشنهاد مالی یک باشگاه که چند برابر پیشنهاد ملوان بود را در ابتدای فصل رد کردم، اما محجوب که ادعای حضور در جبهه و جنگ دارد و همواره با این مطالب ظاهرنمایی می‌کند باید بداند خداوند حق الناس را نمی بخشد، من به خاطر ملوان حتی حاضرم روی سکوها بروم و تیم را تشویق کنم تا در لیگ برتر بماند اما با شناختی که از محجوب دارم این هشدار را به مردم انزلی می‌دهم که این فرد با تصمیمات اشتباهش ملوان را نابود خواهد کرد.
یعقوبی افزود : کجای دنیا یک مدیر اینگونه بازیکنان را کوچک می‌کند؟ مگر ما چه گناهی کرده ایم که محجوب اینگونه با شخصیت ما بازی می‌کند؟ می‌توانست به جای انتشار لیست مازاد با ما صحبت کند و بگوید شما را نمی‌خواهم. من در ابتدای فصل چند پیشنهاد بسیار خوب داشتم و مربیان لیگ برتری شخصا با من تماس گرفتند، اما اکنون که در لیست مازاد قرار گرفتم همه مرا به چشم یک اخراجی نگاه می‌کنند و آینده من به خطر افتاده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد : هرگز محجوب را نمی بخشم و اگر به قیامت اعتقاد داشته باشد با او آنجا تسویه حساب می‌کنم. از حال و روز هواداران ملوان واقعا ناراحتم و از ته قلب دوستشان دارم و وقتی از ملوان بروم دلم حتما برای آنها تنگ می‌شود، می دانم همانقدر که به من ظلم شده به هواداران ملوان هم ظلم شده است. اگر با این اتفاقاتی که رخ داده فوتبالم نابود نشود و بتوانم از زیر این فشار وحشتناک خارج شوم، قول می‌دهم آنقدر تلاش کنم که نماینده شایسته ای برای مکتب ملوان باشم و امیدوارم روزی که در ملوان خبری از بازی‌های پشت پرده نباشد دوباره پیراهن مقدس ملوانمان را بر تن کنم.


موضوع : فوتبال، مصاحبه‌ها
منبع : انزلی کلاب
http://khna.ir/25276

۲ دیدگاه

  • مهران اصلاحی در مورخ 1393/09/16 - 20:32 می‌نویسد :

    از همون بچگی کاملا مشخص بود یه روزی بازیکن بزرگی میشه و بهتون اطمینان میدم بازم خودشو بالا میکشه .

  • M در مورخ 1393/09/24 - 00:42 می‌نویسد :

    حسام هروقت شکست بخوره دوباره ادامه میده.حسام موفقیت های بزرگ زیر سایه ی این تجربه ها بدست میان….