خمام - شهرداری خمام در جایگاه سوم قرار گرفت
در نیم‌فصل لیگ برتر شطرنج گیلان ؛

شهرداری خمام در جایگاه سوم قرار گرفت

تیم‌های بتن ساز خوش اندوخته و آموزشگاه زبان سفیر به ترتیب مقابل باشگاه ابتکار لنگرود و آرین رضوانشهر با نتیجه 2 بر 2 به تقسیم امتیازات قناعت کردند.

یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۰۹ KHNA25260

تیم دنیای فلز رشت با برتری 3 بر 1 مقابل آرین شاندرمن با 12 امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر شطرنج گیلان شد.
در دیگر بازی‌های این دسته تیم شهرداری رشت با نتیجه 3.5 بر 0.5 از سد باشگاه نخبگان رشت گذشت و تیم‌های شهرداری خمام و سلاطین فومن با نتیجه مشابه 3 بر 1 به ترتیب مقابل بانک ملی و مجتمع دخانیات گیلان پیروز شدند. سازمان نظام مهندسی گیلان و منطقه آزادانزلی با نتیجه 2.5 بر 1.5 از پس باشگاه شطرنج نوین (آ) و تالار آریای لوشان بر آمده و بدین ترتیب در پایان نیم فصل لیگ برتر تیم دنیای فلز رشت با 12 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت و تیم شهرداری رشت نیز با همین تعداد امتیاز و به دلیل پوئن شکنی دوم شد، ضمن این که شهرداری خمام با 10 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.
اما در حالی که لیگ برتر به پایان نیم فصل خود رسید، از آن‌طرف نیم فصل دوم لیگ یک شروع شد و بعضاً تیم‌ها با افزودن نفراتی به ترمیم تیم خود پرداختند. از بازی‌های انجام شده در هفته ششم این رقابت‌ها تیم‌های بانک ملی و اسکان صالح فومن به نتیجه مساوی 2 بر 2 رسیدند و تیم‌های بتن ساز خوش اندوخته خمام و آموزشگاه زبان سفیر خمام نیز به ترتیب مقابل باشگاه ابتکار لنگرود و آرین رضوانشهر با همین نتیجه 2 بر 2 به تقسیم امتیازات قناعت کردند.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی / khomamchess
http://khna.ir/25260

دیدگاه شما چیست ؟!