خمام - سجاد عبدی : باید برای پیروزی تلاش کرد
ویژه
جوان‌ترین استاد و نخبه منتخب کشور ؛

سجاد عبدی : باید برای پیروزی تلاش کرد

سجاد عبدی دانشجوی دکترای رفتار حرکتی و متخصص فیزیولوژی و تغذیه ورزشی است.

شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹ KHNA25101

سجاد عبدی دانشجوی دکترای رفتار حرکتی و متخصص فیزیولوژی و تغذیه ورزشی است. این جوان نخبه ۲۶ سال گیلانی اهل خمام یکی از جوانترین مدرسین دانشگاه کشور، محقق و نویسنده چندین جلد کتاب و مقالات در سطح بین المللی بوده و در عرصه ورزش یکی از مدال آوران پر افتخار در رشته کاراته در کشور عزیزمان ایران و استان گیلان است.
وی در سال ۱۳۹۱ از معاون رییس جمهور و با حضور وزیر ورزش تندیس و لوح سپاس دریافت نمود و در سال ۹۳ با دریافت تندیس از معاون رئیس جمهور به عنوان منتخب نخبگان برگزیده شد. به عنوان جوان برتر استان گیلان نوزدهم خرداد ماه ۹۳ در مراسمی با همین عنوان که در هتل المپیک رشت برگزار گردید از سوی استانداری و وزارت ورزش و جوانان نفر برتر برگزیده شده و به عنوان رئیس پژوهش و فن آوری هیئت کاراته استان مشغول به فعالیت است. عبدی مدرک زبان TOEFL.ibt از کشور آمریکا با نمره ۱۰۰ را دریافت نموده است.

* خودتان را معرفی کنید
به نام خدا، باد می‌وزد میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی هم آسیاب تصمیم با توست و انسان واقعی کسی است که بیشتر از آنچه از جهان می‌گیرد به آن می‌افزاید. سجاد عبدی هستم و خداوند متعال را شاکرم که در کشور اسلامی زندگی می‌کنم که مردمانش همه مهربان، با تعصب و نخبه هستند و من خود را جزیی از این خانواده می‌دانم و با افتخار می‌گویم که ایرانی هستم و برای سربلندی کشور تلاش خواهم کرد. بنده دوره کارشناسی را ۶ ترمه و کارشناسی ارشد در رشته فیزیولوژیورزشی را نیز به اتمام رساندم و حال حاضر دانشجوی دکترای رفتار حرکتی بوده و به حکم قوء الهی در تلاشم تا بتوانم خدمت کوچکی برای کشورم انجام دهم.

* تاکنون چه عناوینی کسب کرده‌اید ؟
مدرس دانشگاه، عضو هئیت اجرائی و مدرس کاراته دوشیتوریو ایران، عضو مرکز آموزش انجمن پرستاری ایران (کانون امدادگران)، متخصص فیزیولوژی ورزشی (تغذیه و روانشناسی ورزشی) باشگاه فرهنگی و ورزشی نصر، عضو هسته علمی علوم انسانی اندیشورزان و نخبگان بسیج استان گیلان، عضو کنگره پیشگامان پیشرفت ایران، مشاور در امور تغذیه و طراحی تمرین، کمربند مشکی دادن ۴ بین المللی، داور رسمی فدراسیون کاراته ایران، مربی رسمی فدراسیون کاراته ایران، دبیر و مشاور عالی سبک کاراته گوجوریو گیلان، عضو انجمن نخبگان کشور، عضو انجمن نخبگان بسیج و ستاد شاهد کشور، مسئول روابط عمومی سبک شیتوریو شیتوکای در استان گیلان و نماینده سبک گوجوریو در شهرستان بندرانزلی.

* در خصوص آثار علمی و مقالات خود بگویید
شرکت در نشست اندیشه‌های راهبردی نخبگان و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، عنوان برگزیده‌ی برتر در دهمین همایش دانشجویان ممتاز و مبتکر، مقاله‌ای تحت عنوان «اثر تعداد جلسات و شدت تمرینات بی‌هوازی بر عوامل آمادگی جسمانی و متغیرهای فیزیولوژیکی در ورزشکاران رزمی»، برگزیده برتر دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور استان گیلان، برگزیده برتر در نهمین همایش دانشجویان ممتاز و مبتکر کسب مقام اول و دوم در مقاله و تالیف کتاب، لوح سپاس برای سخنرانی علمی، پژوهشی با عنوان مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت در سنجش و آموزش مدیریت فردا از سوی مرکز دانش پژوهان کشور، شرکت در همایش ملی نور چشمان امام در مشهد مقدس، مقاله برتر با عنوان انرژی و نیازمندی‌های مواد غذایی پرمصرف برای سلامت جسمی در تمرینات خاص، کسب مقاله برتر از نخستین سمینار علمی انجمن تربیت بدنی و علوم ورزشی مقاله بیومکانیک ورزش ارتوپدی (اندام‌های ناقص)، برگزیده‌ی برتر در هشتمین همایش دانشجویان ممتاز و مبتکر به عنوان اثر قابل تقدیر، تقدیرنامه از نخستین همایش دانشجویی گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مقاله تغذیه ورزشی در بزرگسالان و مکمل‌های غذایی، مقام برتر تحت عنوان «کم آبی بدن، دهیدراته شدن آمینو اسید» و تحقیق بر روی مقالات بین المللی و … ؛ در حال حاضر با دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دانشگاه سراسری ارومیه در عرصه مقالات، تحقیقات و تاثیرات آنها بر روی حافظه و یادگیری و فیزیولوژی … نیز مشغول به فعالیت می‌باشم.

* در خصوص مقاله ارسالی شما برای کشور استرالیا بگویید
مقاله‌ای در سال ۲۰۱۳ برای چاپ به مجله کشور استرالیا فرستاده‌ام که بعد از روند تایید علمی توسط پروفسور استرالیایی و گرفتن مجوز چاپ در مجله Science Road Journals به چاپ رسید و دو مقاله دیگر برای همایش جهانی علم و کاراته فرستاده‌ام و همچنین چند مقاله دیگر نیز در حال اتمام، برای مجلات علمی ISI دارم و امیدوارم پذیرش علمی را نیز دریافت نمایم.

* در خصوص آثار علمی در زمینه‌ی تالیف و ترجمه‌ی کتاب بگویید
من از مقطع لیسانس مشغول به نوشتن کتاب بودام که همان سال 3 جلد از کتاب‌های من تایید علمی دانشگاهی گرفته و کتاب‌های تحت عنوان گنجینه‌ی کاراته که ویراستاری علمی این مجموعه به بنده حقیر محول شده است، کتاب کمک‌های اولیه از انتشارات دهسرا، کتاب یادگیری حرکتی اساس نیاز سلامتی جسمی، روحی و روانی کودکان ویژه مربیان پیش دبستان از انتشارات عبدی، کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته از انتشارات وارسته، کتاب روانشناسی ورزشی از انتشارات دانشگاه آزاد، کتاب علم تمرین از انتشارات دانشگاه آزاد، کتاب تربیت بدنی و علوم ورزشی از انتشارات دانشگاه آزاد و کتاب‌های در حال انجام دیگری که عبارتند از تغذیه ورزشی، بدنسازی ورزشی و فیزیولوژی انسان و …

* ورزش را از چند سالگی شروع کرده‌اید ؟
از ۶ سالگی و حدوداً 20 سال است که با کاراته زندگی می‌کنم و جزئی از وجودم شده است. قبل و بعد از آن فوتبال بازی می‌کردم و در زمانی که کاراته کار می‌کنم ورزش‌های دیگری نیز انجام می‌دادم، ولی نه به صورت حرفه ای ؛ مثل کشتی، تکواندو، جودو، ورزش‌های آزاد مثل کونگ فو، ورزش‌های توپی، که علاقه خاصی داشتم و به یک سری عناوین نیز دست یافتم.

* عناوین ورزشی خود را بیان کنید
۲۰۱۱- حضور در جام باشگاه‌های جهان در رشته‌ی کاراته، ۲۰۱۱- دارنده‌ی مدال طلای فستیوال جهانی در رشته‌ی کاراته، ۲۰۱۰- قهرمان سوپرکاپ جهانی ترکیه، ۲۰۰۶- مقام اول (طلای تیمی) مسابقات بین المللی کاراته اروپا در کشور بلاروس (یکی از جام‌های معتبر دنیا)، ۲۰۰۶- مقام دوم (نقره) مسابقات بین المللی کاراته اروپا در کشور بلاروس (یکی از جام‌های معتبر دنیا)، ۲۰۰۲- انتخاب شده در کاراته پلیس های جهان، ۱۳۹۱ – دریافت تندیس و لوح سپاس از معاون رئیس جمهور با حضور وزیر ورزش، ۱۳۸۹- مقام سوم بزرگسالان سبک گوجوریوسی واکای دراستان مازندران، ۱۳۸۵- مقام اول قهرمان بزرگسالان کاراته کشور، ۱۳۸۵- مقام اول قهرمان بزرگسالان کاراته کشور در مشهد، ۱۳۸۵- ورزشکار با اخلاق، ۱۳۸۵- اعزام به مسابقات کشورهای حوزه خلیج فارس در دبی، ۱۳۸۵- اعزام به مسابقات کشور باکو، ۱۳۸۵- اعزام به مسابقات کشور اوکراین، ۱۳۸۲- مقام اول قهرمانی امید کشور در تهران، ۱۳۸۱- مقام اول قهرمان امید کشور در تهران، ۱۳۸۰- مقام سوم قهرمان جوانان کاراته کشور،۱۳۸۰- مقام اول قهرمان جوانان کاراته کشور، ۱۳۷۹- مقام اول قهرمان نوجوانان کاراته کشور و عناوین قهرمانی متعدد دیگر که جا دارد از اساتید خود در امر ورزش که مرا یاری کردند از جمله استاد علیرضا احسانی، استاد مسعود رهنما، استاد جمشید انصاری، استاد غلامرضا نژادفارس، استاد محمود آخوندزاده، استاد اسفندیار زیال، استاد کمالی، استاد کاظمی، استاد آریامن قویدل و اساتید دیگر تشکر و قدردانی نمایم.

* از درس و تحصیل بگویید
با آن که قهرمانی چندین دوره کشوری و بین المللی را دارم، حالا که روی غلتک درس خواندن افتاده‌ام تمریناتم را سبکتر کرده ام، اما زمان نزدیک به مسابقه یا تورنمنت تمرین برای من سفت و سخت‌تر می‌شود. همیشه یک برنامه تمرینی ندارم ؛ الان تمریناتم خیلی کمتر شده، مخصوصاً حالا که در مقطع دکترا باید وقت بیشتری برای تحصیل بگذارم. البته معمولاً ۲ تا ۳ ساعت در روز تمرین می‌کنم، اما زمان نزدیک مسابقه یا تورنمنت‌ها روزی دو جلسه‌ی ۲ تا ۵ ساعته تمرین می‌کنم که شامل تمریانت بدنسازی، میدانی و کاراته می‌شود.

* باز هم به‌صورت حرفه‌ای کاراته کار می‌کنید ؟
بله. بدون شک دوست دارم باز هم در عرصه ورزش در بالاترین سکوی افتخار جهانی قرار گیرم و برای کشور و استانم افتخار آفرینی کنم. من در ورزش برای خود بازنشستگی نمی‌بینم، پس همچنان در عرصه ورزش می‌مانم.

* در دنیای مجازی نام شما زیاد دیده می‌شود
بله. من یک سایت شخصی دارم که خواسته ام در این عرصه دوستان و دانشجویانم که اگر در راستای مسائل علمی، ورزشی و … سوالاتی دارند با هم تبادل نظر و همکاری داشته و بخش مقالات و فعالیت‌های خودم نیز فعال است تا خدمت کوچکی برای تربیت نسل آینده به شمار آید، ولی در خبرها و سایت‌های دیگر دخل و تصرفی از جانب من وجود ندارد.

* قرار است به‌عنوان مدرس علمی آکادمی المپیک ملی ایران فعالیت کنید
ماشاالله خبرها چه زود می‌پیچد. مذاکره کرده‌ایم که به یک‌سری نتایج مثبت رسیده و منتظر ابلاغ رسمی آکادمی هستم تا فعالیت خود را آغاز کنم.

* از ارتباط کاری خود با بنیانگذار کاراته شیتوریو ایران بگویید
بنده به‌عنوان ویراستار علمی کتاب‌های تحت عنوان گنجینه کاراته با استاد علیرضا احسانی بنیانگذار این سبک در ایران فعالیت دارم و در روزهای آینده به امید خدا ۴ جلد از این مجموعه کتاب‌های فوق تحت عنوان های اصول و مبانی مبارزه (کومیته) در کاراته، اصول آماده سازی ”مقدمات و پایه‌های اصول”، پیش نیازهای مهارت‌های پایه و نیمه پیشرفته ؛ اصول و مبانی مبارزه (کومیته) در کاراته، اصول حرکتی مهارتی تکنیک‌های فنون پیشرفته ؛ اصول و مبانی مبارزه (کومیته) در کاراته ویژه اردونشینان تیم‌های ملی و مربیان آنها (اصل کاربردی”تاکتیک”) ؛ اصول و مبانی مبارزه (کومیته) در کاراته، اصول طراحی تمرینات یا کلیدهای آماده سازی مبارزان ویژه ملی پوشان، قهرمانان بین المللی و مربیان منتشر می‌شود ؛ و افتخار می‌کنم که با این اسطوره ورزشی همکاری دارم.

* از سرپرستی و مدیریت فنی یکی از باشگاه‌ها به‌عنوان نماینده گیلان در سوپر لیگ برتر ووشو بانوان کشور بگویید
در حد مذاکره یکسری صحبت‌ها شد، ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم به دلیل اینکه ما در ساختار زیربنایی و حرفه ای فعالیت‌هایی در بخش بانوان انجام نداده‌ایم و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که یک حامی ورزشی برای ورزشکاران استان می‌باشد.

* مربیگیری مسابقات پیام نور کشور به عنوان نماینده گیلان صحت دارد ؟
بله به امید خدا اگر قسمت باشد با حمایت‌های رئیس دانشگاه پیام نور استان جناب دکتر رضایی صوفی و مسئول تربیت بدنی پیام نور استان گیلان آقای محمد جواد غلام زاده که این تیم را حمایت نموده اند این امر صورت می‌پذیرد و جا دارد که از زحمات ایشان تشکر نمایم ؛ ضمن اینکه با حمایت این عزیزان این تیم در مورخ ۳۰ آبان (سال جاری) در مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان با 7 نماینده شرکت نمود که یک طلا، دو نقره و دو برنز و دو مقام چهارمی این مسابقات را در این مسابقات با نام پیام نور استان گیلان بدست آورده که این مدال را تقدیم مردم استان نمودیم.

* اوقات فراغتی هم دارید ؟
فعلاً که نه، وقتی برایم باقی نمی‌ماند. از همین جا از همه دوستان و خانواده که من را در این راه سخت یاری و تحمل نموده اند تا پیشرفت کنم سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم این همه محبت‌هایشان را جبران کنم.

* کدام سخت است ؛ درس یا ورزش ؟
هر دو در جایگاه خود سختی‌های خود را دارد. وقتی به هدف می رسید سختی راه معنا پیدا نمی‌کند و شیرینی آن سختی‌ها را از بین می‌برد ؛ آینده از آن کسانی است که به استقبالش می‌روند.

* اختراعی داشته‌اید ؟
در حال ساخت یک دستگاه هستم که بتواند به عنوان وسیله ای درمانی جریان گردش خون را زیاد کند ؛ انشاالله مقدمات اولیه فراهم شود با توکل به خدا و دعای شما دوستان بتوانم آن را به ثبت برسانم تا کسانی که دردهای عضلانی دارند احساس ناراحتی کمتری داشته یا از بین برود.

* روزهای سخت را چگونه پشت سر می‌گذارید ؟
ناکامی قصه تلخی است که از نامش گریزانم و مانع رسیدن شخص به هدف می‌شود، پس برای یک شخص نباید معنی داشته و باید همیشه به امید و موفقیت زندگی کرد. در جدال بین روزهای سخت و آدم‌های سخت این آدم‌های سخت هستند که پیروز می شوند نه روز های سخت ؛ ما ایرانی هستیم و نشان داده‌ایم که انسان های سخت کوشی بوده و ناکامی و نا امیدی نه در زندگی من بلکه در زندگی هیچ ایرانی نباید جایگاهی داشته باشد. به امید روزهای موفق در تمام عرصه های بین المللی.

* پیشنهاد شما به جوانان ؟
من کوچک‌تر از آن هستم که به جوانان پیشنهاد دهم، فقط می‌گویم که انسان شکست خورده آفریده نشده است، پس برای پیروزی باید تلاش کرد. پس سعی کن چیزی را که دوست داری به دست بیاوری، در غیر اینصورت مجبور هستی چیزی را که به دست آورده ای دوست داشته باشی. با عبرت از شکست‌های گذشته کمر شکست‌های آینده را بشکنید.

* رمز موفقیت شما چیست ؟
همیشه به کسی تکیه کنید که او به کسی تکیه نکرده باشد و آن کسی نیست جز خدا. موفقیت به هیچ وجه اشتباه نکردن نیست، بلکه تکرار نکردن همان اشتباه است. شعار من این است آنقدر شکست می‌خورم تا راه شکست دادن را یاد بگیرم، پس افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی‌دهند، بلکه کارها را به گونه ای متفاوت انجام می‌دهند.

* هیچوقت خسته نشده‌اید ؟
اصولاً کم آوردن و خسته شدن در زندگی من جایگاهی ندارد. امکان دارد خسته شوم ولی نا امید نمی‌شوم و زمانی که به هدف می‌رسم لذت آن چند برابر شود.

* فرزند خوبی برای خانواده بوده‌اید ؟
این سوال را از من نباید پرسید، اما تا آنجایی که از دستم بر آمده سعی کرده ام احترام نگه دارم و طوری رفتار کنم که به من افتخار کنند.

* چه درخواستی از مسئولین دارید ؟
دعای خیر که همیشه حمایت‌هایشان شامل حالم شده است.

* نقطه عطف شما ؟
دنیا ۲ روز است ؛ یک روز با تو و یک روز بر علیه تو. روزی که با توست مغرور نشو، روزی که علیه توست مایوس نشو. آرزوی من این است که سربلندی کشور عزیز را در تمام عرصه ها در نقطه اوج ببینم و جوانان ما هیچ مشکلی نداشته باشند و برای تمام مردم ایران آرزو موفقیت دارم و امیدوارم روزی بتوانم در شغل شریف معلمی در دانشگاه موفق و تاثیر گذار باشم.

* حرف آخر
آدمی ساخته افکار خویش است و فردا همان خواهد شد که امروز به آن می‌اندیشد، پس برای انسان های بزرگ هیچ بن بستی وجود ندارد، زیرا آنان بر این باورند که یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت. ایرانی هستم و به ایرانی بودن خود افتخار میکنم، چون انسان های بزرگی هستیم. نهایتاً ایزدمنان را شکر می‌کنم که توانستم در خدمت تعلیم و تربیت فرزندان عزیز این کشور درآیم و امید است قلم نارسای من در کتاب‌ها تقدیری ناچیز از تلاش و کوشش معلمین بزرگوارم و اساتیدی چون پروفسور رحمانی نیا، دکتر فریدون داداشی، دکتر علمیه، دکتر حجتی، دکتر شعبانی، دکتر غلامرضایی و … باشد و خدمتی کوچک برای تربیت نسل آینده به شمار آید ؛ همچنین از کسانی که من را یاری می کنند سپاسگزارم و امیدوارم روزی برای کشورم تاثیر گذار باشم.


موضوع : افتخارات، مصاحبه‌ها
منبع : پیک دانشجو
http://khna.ir/25101

۲۹ دیدگاه

  • م در مورخ 1393/09/02 - 12:46 می‌نویسد :

    افتخار شهرمان و کشور هستش بایت حمایت کرد از این جوان و همچنین جوانانی مثل ایشان

  • طلبه در مورخ 1393/09/03 - 17:10 می‌نویسد :

    خدا قوت از این همه جهاد علمی برای کشور اسلامی
    دمت گرم داداش

  • وحدت در مورخ 1393/09/04 - 19:59 می‌نویسد :

    سلام به جوان برتر استانم و افتخار افرین برای شهر و دیارم .
    مرحبا و احسن بر شما
    افتخاری و پهلوانی یعنی این، که با تمام و کمال در شما خلاصه گردید. دمت گرم.

  • A در مورخ 1393/09/10 - 14:53 می‌نویسد :

    😛

  • بهرام اسلامی در مورخ 1393/09/11 - 09:42 می‌نویسد :

    بنده داشنجوی کارشناسی نرم افزار در دانشگاه آزادِ رشت هستم.. ترمِ پیش درسِ تربیت بدنی رو با استاد عبدی داشتم…
    باید بگم شخصیت فوق العاده خوبی داره و به دل میشینه.. در بینِ استادایی که تا الان داشتم، ایشون یچیزِ دیگه بودن.
    ایشالله همیشه سالم و سلامت و شاد و موفق باشن <3

  • مجید در مورخ 1393/09/19 - 10:48 می‌نویسد :

    این آقا باید شورای شهر شهرتون میشد نه … [!]

  • سمیرا سروش در مورخ 1393/10/30 - 18:07 می‌نویسد :

    بسیار عااااااااااااااااالی با آرزوی موفقیتهای روز افزون برای استاد سجاد عبدی همشهری خوبم 😛

  • مرتضی صوفی رادمهر در مورخ 1393/12/17 - 01:54 می‌نویسد :

    با سلام خدمت همه دوستان بنده ایشان رو میشناسیم یک انسان فوق العاده دوس داشتی و با سواد که مثل ایشون ندیدم،در چنین سنی کم با چنین سطح علمی بسیار کم هستش،ایشان یک الگوی اخلاقی کامل و برای دکتر سجاد عبدی. آرزوی موفقیت میکنم میدانم همچون گذشته همیشه موفق هستش
    ارادتمند ایشان دانشجوی کارشناسی مرتضی صوفی رادمهر

  • مرتضی صوفی رادمهر در مورخ 1393/12/17 - 02:29 می‌نویسد :

    سلام مجید جان، اگه ایشون رو در هر جا بزارن اونجا رو نمونه میکنه و انسان پر تلاشی هست

  • مرتضی صوفی رادمهر در مورخ 1393/12/17 - 02:32 می‌نویسد :

    در ضمن ایشان جدیدا چهره ماندگار استان گیلان و نخبه برتر کشور شناخته شدن، که بنر های ایشان در سطح استان خورد که باعث افتخار ما هست

  • peyman در مورخ 1394/05/27 - 15:50 می‌نویسد :

    چقدر حال کردم این مطالب جالب رو درباره سجاد خوندم . واقعا کیففففففففف کردم . عالیه پسر عالی . خوشحالم که سجاد رو در این جایگاه میبینم . از خوندن موفقیتاش کلی انرژی گرفتم . با آرزوی موفقیت های بیشتر برای سجاد عبدی های شهرم ….آقای پیمان….

  • سید سهیل در مورخ 1394/12/06 - 01:53 می‌نویسد :

    ماشاا…تربیت بدنی یکی از رشته های سخت دانشگاهیست!!!واقعا دکتر عبدی افتخار ما ایرانی هاست ک اینگونه با زمان میجنگه و پله های طرقی رو طی میکنه.درود بر این جوان….

  • سید صدر در مورخ 1395/02/31 - 17:36 می‌نویسد :

    درود بر دکتر عبدی ,بنده همیشه بعنوان دانشجوی شما افتخار میکنم که استادی با دانش چون شما استاد بنده بود,یک استاد محبوب و با دانش بچه ها همه عاشقانه دوسش دارند,در جواب آقا مجید .ایشون تا حالا هر جا بود شماره یک بود.البته نمیخوام شیرین زبانی بکنم.چون استاد عبدی 2 سال پیش استاد من بود.همه دانشجویان از توانمندی ایشون خبر دارند.ای کاش ایشون روزی خودشون رو کاندیدا کنند تا ما بچه ها جومون براش بزاریم , و اتفاقا بچه ها خمام باید سنگ تمام بزارند,دکتر دوست داریم.انشالله همیشه موفق باشید

  • سمیه رهبر در مورخ 1395/10/12 - 23:42 می‌نویسد :

    سلام خدمت استاد گرامی آقای دکتر عبدی خوشحالم که به چنین موفقیتهای بزرگی دست یافتید اگر متن را بخوانید حتما میشناسید همون دختر بچه دوران کودکی در کوچه ی‌سعادت خمام منم هم مسیر شما هستم امیدوارم یک روز بتوانم در کنار شما انجام وظیفه کنم در حال حاظر دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی زیستی در دانشگاه پیام نور و مربی یکی از باشگاههای خمام هستم با ارزوی موفقیتهای روز افزون برای شما

  • نیک پور در مورخ 1396/01/19 - 11:09 می‌نویسد :

    سلام بر مرد خستگی ناپذیر، فقط اینو میدونم که هر چی بگم کم گفتم، درود بر شرفت

  • نیک پور در مورخ 1396/01/19 - 11:11 می‌نویسد :

    دوستان اگه میشه یک راه ارتباطی با دکتر عبدی رو به ما بدید عالی میشه یا اینکه جوری بشه از کمک ایشون استفاده کنیم

  • ناشناس در مورخ 1397/03/10 - 13:54 می‌نویسد :

    لطفا آدرس یا محلی جای دکتر را اگه کسی میدونه بده

  • ناشناس در مورخ 1397/05/20 - 20:42 می‌نویسد :

    سلام آدرس دکتر عبدی رو میخواستم

  • ناشناس در مورخ 1397/05/20 - 21:19 می‌نویسد :

    سلام .چطوری میتونیم با دکتر ارباط داشته باشیم .یا ادرس مطب دکتر کجاست؟

  • niki nik در مورخ 1398/03/07 - 12:04 می‌نویسد :

    ایشون کدوم دانشگاه تدریس می کنند؟

  • ناشناس در مورخ 1399/06/27 - 20:02 می‌نویسد :

    سلام آدرس دکتر رو می خوام

  • ناشناس در مورخ 1399/07/29 - 00:51 می‌نویسد :

    آدرس یا شماره تلفن تروخدا اگ دارین بدین

  • ناشناس در مورخ 1400/01/26 - 22:51 می‌نویسد :

    سلام خسته نباشید لطفا ادرس دکتر ممنون

  • M.kh در مورخ 1400/02/10 - 01:00 می‌نویسد :

    من سعادت داشتم دو تا از کتابهای دکتر رو مطالعه کنم که بسیار عالی بود کتاب فیزیولوژی و کتاب روانشناسی ایشون بیش از ۲۰ جلد کتاب دارند باعث افتخار استان و کشور هستن و عضو بنیاد ملی نخبگان.

  • ناشناس در مورخ 1400/03/10 - 10:54 می‌نویسد :

    آدرس دکتر رو لطف میکنین بگین؟

  • عبدی در مورخ 1400/03/20 - 19:05 می‌نویسد :

    باعث افتخار این شهرین اقای دکتر مرسی از انسان دوستیتون و کمک ب جوان ها

  • ناشناس در مورخ 1400/08/15 - 01:23 می‌نویسد :

    سلام خواهش میکنم میشه ادرس مطب یا شماره مطب رو بدین
    ممنون میشم ازتون

  • مهسا حسن زاده در مورخ 1402/01/29 - 21:42 می‌نویسد :

    بسیار هم عالی
    ممنون از دکتر سجاد عبدی که در حال درمان پردربزرگ بنده هستند ،
    مسافر ارومیه هستم ولی متولد اصفهانم که برای درمان پدر بزرگم پیش آقای دکتر می رویم .ممنون از ایشان.

  • اکبر در مورخ 1402/09/07 - 22:21 می‌نویسد :

    ایشان در مصاحبه تلویزیونی شرم داشت خودشو خمامی معرفی کنه! [!]