خمام - «رایتل» در انتظار شهرستان شدن خمام است ؟!
ویژه
نگاهی به نواحی تحت پوشش ؛

«رایتل» در انتظار شهرستان شدن خمام است ؟!

خمام تاکنون در نواحی تحت پوشش تجاری رایتل قرار نگرفته است.

پنج شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷ KHNA23877

شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، سیم کارت‌های نسل سوم را با نام تجاری RighTel ارائه می‌کند.
رایتل از 2 کلمه right به معنای «راستی، درستی، صحت و سلامت» و tel به معنای «تلفن» تشکیل شده که به صورت اختصار (RighTel) نوشته می‌شود. شعار این برند «زندگی در دستان شما» بوده و لوگوی این برند از ترکیب سه دایره که دلالت بر نسل سوم تلفن‌های همراه دارد طراحی شده است، دایره هم فرم‌های انتزاعی منطقه‌های تحت پوشش آنتن‌های BTS نسل سوم تلفن‌های همراه است که یکدیگر را پوشش می‌دهند. این اپراتور اولین ارایه دهنده سیم کارت نسل سوم در ایران است که در ابتدا قرار بود این خدمات تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۲ در انحصار این شرکت باشد، اما این انحصار تا پایان شهریور ۱۳۹۳ تمدید گردید.
رایتل که با تبلیغات خود در خصوص ارائه خدمات نسل سوم توجه زیادی را به خود جلب نموده است، می‌گوید در تلاش است تا به بهترین در نوع خود تبدیل شود، اما با توجه به پوشش شبکه رایتل در رشت و انزلی، آیا این نوید می‌رود که خمام نیز در آینده‌ی نزدیک از پوشش رایتل در سراسر بخش برخوردار گردد ؟!

r

با مراجعه به سایت رسمی رایتل و رجوع به بخش نواحی تحت پوشش، کافی‌است پس از انتخاب گیلان و رشت، نام خمام را به فارسی تایپ نموده تا نواحی تحت پوشش را بر روی نقشه گوگل نظاره‌گر باشیم. بر اساس نقشه مذکور، سراسر بخش خمام علاوه بر آنکه تاکنون در نواحی تحت پوشش تجاری رایتل قرار نگرفته است، از راه اندازی اولیه نیز در دو وضعیت داخلی و خارجی برخوردار نبوده، هرچند شنیده‌هایی در خصوص استفاده از رایتل در روستاهای خمام که در فاصله‌ی کم به رشت قرار گرفته‌اند داشته‌ایم.
در هر حال، به نظر می‌رسد رایتل نیز همچون مردم این بخش در انتظار شهرستان شدن «که از وعده‌ای جدی به انتظاری طولانی تبدیل گردیده» نشسته است، که امیدواریم این‌چنین نباشد!


موضوع : انتخاب سردبیر
http://khna.ir/23877

دیدگاه شما چیست ؟!