خمام - مرا برای دررفتگی انگشت دست به بیمارستان فرستاده‌اند
ویژه
در گفتگو با یک حادثه دیده ؛

مرا برای دررفتگی انگشت دست به بیمارستان فرستاده‌اند

در مجموع حدود 70 هزار تومان بابت هزینه‌ی مداوای خود در بیمارستان پرداخت نموده‌ام.

یکشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۰۶ KHNA21343

در حادثه‌ای که در یکی از زمین‌های ورزشی اتفاق افتاد، ورزشکار در حین گرفتن توپ فوتبال دچار دررفتگی انگشت دست خود شد.
وی در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز ضمن گلایه از عدم مداوای خود در خمام علیرغم وجود مطب‌ها و پزشکان متعدد، گفت : روز جمعه با وجود دررفتگی انگشت میانی دست خود از درد زیادی رنج برده و در مراجعه به 2 مطب پزشکی از پذیرش من امتناع ورزیده شده و مرا برای رفتن به بیمارستان راهنمایی نمود‌ه‌اند.
این شهروند خمامی با بیان اینکه برای معالجه‌ی دررفتگی انگشت دست خود از ساعت 21 الی 24 روز جمعه را در سالن انتظار بیمارستانی نزدیک به بخش خمام سپری کرده است، افزود : دکتر مربوطه در بیمارستان در عرض چند ثانیه انگشت دست مرا جا انداخت و در مجموع حدود 70 هزار تومان بابت هزینه‌ی مداوای خود در این بیمارستان پرداخت نموده‌ام.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص وضعیت بیمه‌ی ورزشی خود به معتبر نبودن این بیمه اشاره نمود، که به‌نظر می‌رسد در وهله‌ی اول باید نظارت بیشتری بر روی وضعیت بیمه‌های ورزشی در مکان‌های عمومی که ورزشکاران بابت استفاده از آن هزینه پرداخت می‌کنند، صورت گیرد.

بنابر این‌گزارش، در جریان بازدید پروفسور انوش برزیگر «رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان» و دکتر حسن تامینی «نمایند‌ه مردم شهرستان رشت در مجلس» در اردیبهشت‌ماه امسال، احداث پلی‌کلینیک تخصصی بخش خمام مورد پیگیری قرار گرفت و تجهیز مرکز بهداشت خمام از نظر اداری و امکانات پزشکی مصوب گردید، اما تاکنون تجهیز این مرکز از نظر امکانات پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان محقق نشده است.
همچنین، حسین ذاکر استقامتی «بخشدار خمام» در جلسه‌ی شورای بهداشت این بخش در اسفندماه سال گذشته با اشاره با جمعیت بالغ بر 18 هزار نفر شهر خمام، امکانات بهداشتی خمام را شایسته‌‌ی جمعیت این بخش ندانسته بود.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/21343

دیدگاه شما چیست ؟!