خمام - حتی با شدیدترین سانسورها نمی‌توانند چهره‌ی ظالمانه‌ی خود را پنهان کنند
ریاست شورای شهر خمام :

حتی با شدیدترین سانسورها نمی‌توانند چهره‌ی ظالمانه‌ی خود را پنهان کنند

وی از مردم برای شرکت هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

پنج شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ KHNA19613

سیدمجتبی حسینی‌نسب روز قدس را همچون نوری تابیده بر ظلمات افکار صهیونیست‌ها دانسته و عنوان کرد : گرامیداشت سالروز قدس معادلات صهیونیست‌ها را برهم ریخته و چهره‌ی واقعی آنان را برای جهانیان آشکار ساخته است.
به گفته‌ی وی، آنانی که روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌دادند، امروز در جنگ‌های مختلف به ضعف و عجز خود اقرار نموده و اینها همگی دستاورد این بصیرت افزایی جهانی امام راحل (ره) بوده است.
ریاست شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به کلام «روز قدس روز حیات اسلام است» امام خمینی (ره)، افزود : روز قدس طلیعه‌ی نوید بخشی برای به نمایش گذاشتن وحدت مسلمانان در برابر ظلم به جهانیان بوده و این‌روز تبری است بر تابو عوام فریبانه‌ی کشورهایی که حمایت از حقوق بشرشان گوش دنیا را کر کرده است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه این غده‌ی سرطانی حتی با شدیدترین سانسورهای خبری نمی‌تواند چهره‌ی ظالمانه و وحشیانه‌ی خود و دوستان حلقه به گوشش از جمله امریکا را پنهان نماید، یادآور شد : همانطور که امام خمینی (ره) گفت، ان‌شاالله این غده‌ی سرطانی از روی کره‌ی زمین محو خواهد شد.
به گفته‌ی این مسئول، با توجه به جنایات اخیر رژیم سفاک صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه‌ی مردان، زنان و کودکان مظلوم و روزه‌دار مردم فلسطین، از آحاد مردم روزه‌دار و مسلمان برای شرکت هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نماییم.


موضوع : روز قدس، شورای شهر
http://khna.ir/19613

دیدگاه شما چیست ؟!