خمام - مراسم ختم قرآن در خمام برگزار می‌شود
با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده در روز ؛

مراسم ختم قرآن در خمام برگزار می‌شود

مهرداد مکرمی از حضور روزانه 400 شرکت کننده‌ی خواهران و برادران برای ختم قرآن کریم خبر داد.

جمعه، ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ KHNA18553

مهرداد مکرمی بعدازظهر امروز به برگزاری مراسم ختم قرآن برای چهارمین سال متوالی به صورت جمع خوانی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام اشاره کرده و گفت : جلسات ختم قرآن کریم همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه جلسات ختم قرآن کریم با بهره‌گیری از 15 قاری برتر بخش خمام که بعضاً حائز مقام‌های استانی و کشوری بوده‌اند برگزار می‌شود، افزود : هر روز 4 قاری به تلاوت کلام‌الله مجید می‌پردازند.
رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح، تصریح کرد : روزانه 400 شرکت کننده‌ی خواهران و برادران برای ختم قرآن کریم حضور می‌یابند و طرح مذکور تا بیست و نهم این ماه مبارک ادامه می‌یابد.
به گفته‌ی وی، در آخرین روز از جلسات جشنی تحت عنوان جشن ختم قرآن با حضور مسئولین شهرستانی و استانی، برگزار شده و برگزاری مسابقه‌ای بین شرکت کنندگان در این طرح و اهدای جوائز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
مکرمی همچنین از برگزاری مراسم شب‌های قدر و اقامه‌ی نماز عید فطر در صحن آستان امامزاده حسن (ع) در صورت مساعد بودن وضعیت هوا خبر داده و گفت : در ایام ماه مبارک رمضان نماز صبح، ظهر و عصر، مغرب و عشاء توسط حجت‌الاسلام محمود قاسمیان به جماعت برگزار می‌گردد.


موضوع : گزارش تصویری، ماه رمضان، مساجد
http://khna.ir/18553

۱ دیدگاه