خمام - مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی فرنگی استان در خمام برگزار می‌شود
ویژه
مهیار صفری خبر داد :

مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی فرنگی استان در خمام برگزار می‌شود

عدم برخورداری از تشک مناسب از جمله مشکلات کشتی خمام است.

یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲ KHNA16335

مهیار صفری از برگزاری مسابقات قهرمانی نونهالان استان گیلان در رشته‌ی کشتی فرنگی خبر داد.
رئیس هیئت کشتی خمام با بیان اینکه این دوره از مسابقات تحت عنوان سومین دوره از مسابقات جام شهدای بخش خمام در مورخ 29 خرداد برگزار خواهد شد، افزود : با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده مسابقات مذکور در سالن شهدای خمام برگزار می‌گردد.

* وقفه در شهرستان شدن خمام به کشتی آن لطمه می‌زند
این مسئول برگزاری سومین دوره از مسابقات کشتی جام شهدای بخش خمام، گفت : هدف از میزبانی مسابقات نونهالان قهرمانی استان محک زدن کشتی‌گیران خمام بوده است. مهیار صفری ادامه داد : بر اساس سیاست‌های موضوعه در کشتی مقرر گردیده که کشتی به سمت شهرستانی شدن پیش رفته و بخش‌ها تنها می‌توانند در قالب مسابقات انتخابی شهرستان به مسابقات استانی راه یافته که در این وضعیت با توجه به استعدادی که در کشتی بخش خمام وجود دارد، کشتی این بخش از شهرستان نشدن لطمه دیده و متضرر می‌شود.
وی با بیان اینکه با میزبانی مسابقات می‌توان به‌عنوان «بخش» در مسابقات استانی حضور یافت، تصریح کرد : میزبانی خمام در این دوره از مسابقات امکان حضور تیم کشتی بخش خمام را فراهم آورده است.

* کشتی خمام از نبود امکانات رنج می‌برد
مهیار صفری با بیان اینکه اگر کشتی‌گیران کشتی نگیرند، کشتی‌گیر نمی‌شوند، ادامه داد : کشتی خمام از نبود امکانات رنج می‌برد و متاسفانه یکی از مشکلاتی که در خصوص کشتی خمام وجود دارد، عدم وجود تشک مناسب برای برگزاری این دوره از مسابقات است که هیئت استان هم از وجود این مسئله آگاه است.
وی با اشاره بر اینکه قول‌های مساعدی از جانب مسئولین در خصوص تامین تشک تا قبل از برگزاری مسابقات داده شده است، عنوان کرد : امیدواریم این قول‌ها عملی گردد، اما در صورت عدم تامین تشک در زمان مناسب از آنجایی که سعی داریم مسابقات به نحو احسن برگزار شده و میزبان خوبی باشیم، به ناچار نسبت به کرایه‌ی تشک برای مسابقات روی خواهیم آورد.
به گفته‌ی وی، میزبانی هزینه هایی دارد و امیدواریم مسئولین بخش و استان همچون سال‌های گذشته برای برگزاری این دوره از مسابقات به بهترین نحو مساعدت لازم را داشته باشند.
این مسئول برگزاری سومین دوره از مسابقات کشتی جام شهدای خمام، یادآور شد : در این دوره از مسابقات یک تیم از هر شهرستان در مسابقات استانی حضور می‌یابد که حضور تیم خمام به عنوان یک تیم از بخش کار را برای کشتی‌گیران ما سخت‌تر می‌کند، اما اگر شنیده شد که خمام در این مسابقات استانی نونهالان مقام چهارم، سوم یا بالاتر را کسب نمود، قطعاً کار بزرگی صورت گرفته است.


موضوع : کشتی
http://khna.ir/16335

۲ دیدگاه

  • روابط عمومی در مورخ 1393/02/28 - 21:13 می‌نویسد :

    در فارس نیوز :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930228001529

  • همشهری در مورخ 1393/02/29 - 00:11 می‌نویسد :

    سلام
    خسته نباشی مهیار جان
    برگزاری ومیزبانی مسابقات کار بسیار سختی هست و تنهایی بسیار سخت تر
    امیدوارم که با مدیریت خودتون یسیاری از گوش شکسته های کشتی شهر خمام را جمع کنین و از وجودشون استفاده کنین