خمام - مجسمه‌ی پرندگان هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیون تومان به‌همراه داشته است
ویژه
شهردار خمام عنوان کرد :

مجسمه‌ی پرندگان هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیون تومان به‌همراه داشته است

علیرضا پورهادی از نصب تندیس دکتر چمساز بر روی سکوئی مقابل خیابان تختی خبر داد.

چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲ KHNA15308

شهردار خمام با بیان اینکه جدول‌گذاری میدان جدید خمام 30 میلیون تومان هزینه در بر داشته، افزود : برای مجسمه‌ی پرندگان این میدان حدود 8 میلیون تومان هزینه شده است. علیرضا پورهادی نورپردازی با استفاده از 4 پروژکتور را از جمله برنامه‌های شهرداری خمام در زیباسازی میدان مذکور عنوان نموده و گفت : در خصوص نورپردازی دور میدان از شرکت‌های مختلف استعلام قیمت گردیده است.

IMG_0050

این مسئول با بیان اینکه جنس مجسمه‌ی جانمایی شده در میدان مذکور بتنی است، از وزن 3 تنی این مجسمه خبر داد.
به گفته‌ی وی زیباسازی، گل‌کاری و فضای سبز این میدان در دستور کار قرار داشته و پیاده‌روئی در وسط میدان تعبیه می‌گردد تا علاقمندان بتوانند برای عکس‌برداری و حضور در مرکز میدان مبادرت ورزند. پورهادی با بیان اینکه نام‌‌گذاری میدان جدید خمام بزودی در جلسه‌ی شورای اسلامی این شهر صورت می‌پذیرد، از انتخاب نامی متناسب با مجسمه‌ی این میدان خبر داد.
هرچند مردم خمام صبح امروز با جانمایی مجسمه‌ی پرندگان در ساعت 24 روز گذشته غافلگیر و سورپرایز شده‌اند، اما شهردار خمام هدف از جانمایی در ساعت مذکور را مباحث ترافیکی عنوان نموده است.

علیرضا پورهادی از زیباسازی و ایجاد فضای سبز زیر پل غیرهمسطح و نورپرداری آن توسط چراغ‌های LED با استفاده از طرح مهندس مشاور، ایجاد پارک مقابل استخر خمام، پیگیری سرمایه‌گذاری در پارک آفتاب، رایزنی‌ها با سرمایه‌گذاران در خصوص پارک کشاورز و اقدامات تازه‌ای توسط واحد سد معبر شهرداری خبر داده و افزود : با مساعد شدن وضعیت آب و هوا طرح فضای مسکن‌مهر خمام نیز مجدداً در دست پیگیری قرار گرفته است.

IMG_0049

این مسئول همچنین از به مرحله‌ی پایانی رسیدن تندیس امین چمساز «پزشک خیر خمامی» خبر داده و افزود : تندیس دکتر چمساز بزودی بر روی سکوئی مقابل خیابان تختی خمام نصب خواهد شد.


موضوع : شهرداری، میدان‌ها
http://khna.ir/15308

۶ دیدگاه

  • نیما صابری در مورخ 1393/02/10 - 23:26 می‌نویسد :

    در فارس :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930210001358

  • سیّد مجتبی استقلال در مورخ 1393/02/11 - 03:54 می‌نویسد :

    میدان درنـا (dorna) من پیشنهاد میکنم رو این اسم فکر کنید، اسم قشنگیه. البته بوتیمار و حواصیل هم میشه امشو گذاشت، ولی درنا قشنگتره. من توی فرهنگ لغت این اسمها رو برای مرغ ماهی خوار در آوردم، از شورای جوان خواهش میکنم رو اسم پیشنهادی من فکر کنن.

  • میلاد در مورخ 1393/02/11 - 14:29 می‌نویسد :

    بهترین شهردار تاریخ خمام بی شک اقای پور هادی

  • هامون قاسم زاده در مورخ 1393/02/14 - 00:21 می‌نویسد :

    با تشکر از نسل جدید شورای شهر خمام که دارن با قدرت هر چه تمام تر برای شهر خودشون تلاش و سازندگی میکنند.شهروند خمامی همینو میخواد 😛

  • اي ول در مورخ 1393/02/14 - 11:07 می‌نویسد :

    اي ول براين شهر و مردمانش

  • ناشناس در مورخ 1400/11/10 - 12:48 می‌نویسد :

    درود بر آقای مهندس علیرضا پورهادی شهردار سخت کوش و دلسوز شهر خمام. زنده و سلامت باشی عزیز دل