خمام - افزایش خودسرانه‌ی نرخ تاکسی ممنوع است
محمدرضا اکبرپور خبر داد :

افزایش خودسرانه‌ی نرخ تاکسی ممنوع است

شهروندان در صورت مشاهده‌ی افزایش نرخ تاکسی به واحد تاکسیرانی خمام گزارش نموده تا راننده‌ی متخلف به مراجع قضایی معرفی گردد.

شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ KHNA15050

چند روزی است که نرخ بنزین سهمیه‌ای از لیتری 400 تومان به 700 تومان افزایش یافته و همین مسئله موجب گردیده برخی از رانندگان به‌صورت خودسرانه اقدام به مطالبه‌ی کرایه‌ی بیشتر از مسافران نموده که در نتیجه باعث نارضایتی عده‌ای از شهروندان شده است.

Untitled-1در همین راستا محمدرضا اکبرپور «مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری خمام» در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز از ممنوع بودن افزایش هزینه‌ی حمل و نقل خبر داده و عنوان کرد : تا این لحظه کرایه‌ی تاکسی برای مسیر خمام به رشت و بالعکس تغییری نکرده و با رانندگانی که خودسرانه اقدام به دریافت هزینه‌ی اضافه نمایند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. این مسئول با بیان اینکه رانندگان بدون اعلام مراجع مربوطه حق افزایش قیمت را ندارند، گفت : پیشنهاد افزایش قیمت به‌صورت مصوبه‌ای به فرمانداری شهرستان رشت ارسال شده، اما تاکنون دستوری مبنی بر افزایش قیمت ارائه نشده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده‌ی افزایش نرخ تاکسی با یادداشت کردن شماره‌ی پلاک تاکسی یا کد شناسایی راننده‌ی آن به واحد تاکسیرانی شهرداری خمام گزارش نموده تا راننده‌ی متخلف به مراجع قضایی معرفی گردد.


موضوع : تاکسیرانی
http://khna.ir/15050

دیدگاه شما چیست ؟!