خمام - احداث پلی‌کلینیک تخصصی پیگیری شد
ویژه
در بازدید پروفسور برزیگر و دکتر تامینی ؛

احداث پلی‌کلینیک تخصصی پیگیری شد

در این بازدید از مرکز بهداشت شماره 1 خمام و پروسه‌ی احداث مرکز بهداشت شماره‌ی 2 این شهر بازدید به‌عمل آمد.

شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ KHNA14993

پروفسور انوش برزیگر «رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان» و دکتر حسن تامینی «نماینده‌ی مردم شهرستان رشت در مجلس» به منظور ارزیابی وضعیت بهداشت و درمان بخش خمام عصر روز جمعه در این بخش حضور یافتند.
در این بازدید از مرکز بهداشت شماره 1 خمام و پروسه‌ی احداث مرکز بهداشت شماره‌ی 2 این شهر بازدید به‌عمل آمده و مباحثی همچون پروژه‌ی بیمارستان و پلی‌کلینیک تخصصی آن پیگیری شد.
دکتر حسن تامینی وضعیت منطقه‌ای خمام را حساس توصیف کرده و به قرار گرفتن مابین رشت و انزلی و شاخص جمعیتی آن اشاره نمود. این نماینده‌ی مردم شهرستان رشت در مجلس گفت : بخش خمام از امکانات بهداشتی و درمانی کمی برخوردار بوده که توسط بخشدار و اعضای جدید شورای اسلامی شهر خمام پیگیری‌هایی در خصوص احداث بیمارستان توسط بخش خصوصی صورت پذیرفته است.
پروفسور انوش برزیگر نیز ضمن ابراز خرسندی از پیگیری‌های مسئولین بخش خمام، گفت : متاسفانه فکر می‌کنم خمام توسط مسئولین تراز اول به خوبی دیده نشده است، اما ما سعی می‌کنیم از این به بعد این بخش را نیز دیده و هر کمکی که در جهت احداث پلی‌کلینیک تخصصی نیاز باشد انجام دهیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر جلوگیری از هدر رفتن نیرو و هزینه‌ها تاکید کرده و افزود : از این پس خمام را نه به‌عنوان راهی بین رشت و انزلی، بلکه با دید باز خواهیم دید.


موضوع : ادارات و مراکز، در شهر، مراکز بهداشت
http://khna.ir/14993

۶ دیدگاه

  • نیما صابری در مورخ 1393/02/06 - 11:56 می‌نویسد :

    در فارس :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930206000111

  • رسول در مورخ 1393/02/07 - 00:14 می‌نویسد :

    با توجه به دید و بازدیدهای متعددی که در طول این چند سال آقای تامینی به عنوان نماینده مجلس و کمیسیون بهداشت از خمام نموده قول قرارهای فراوانی داده شده :قرار بوده بیمارستان ساخته بشود! قرار بود تجهیزات پزشکی بیشتری اختصاص داده بشود!قرار بود تعداد ماشین آمبولانس فوریتهای 115 افزیش پیدا کند(ساده ترینش همین بود)! همچنان قرار ها پا برجاست!!!! یک موقع هم بود باز قرار بود شهرک صنعتی در یکی از روستاهای اطراف که زمین گسترده ای دارد ساخته شود و 5 هزار نفر !!!!!!!!!!مشغول به کار شوند !چی شد به کجا رسید این همه شلوغ کاریها.سعی کنیم کمتر حرف بزنیم بیشتر عمل کنیم .یادمان باشه آنهایی که زیاد حرف می زنند کمتر عمل می کنند این یک اصل غیر قابل انکاره

  • star در مورخ 1393/02/07 - 08:49 می‌نویسد :

    سلام . آقای تامیتی قول های زیادی داده این از یکشون ما زیاد باور ندایم این امر محقق شه  هروقتی این نمایندگان خمام را شهرستان کردن همه قول نمایندگان برآورده میشه . زیاد جدی نگیرین قول ها رو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • سیامک در مورخ 1393/02/07 - 10:37 می‌نویسد :

    مسئله مهم حضور پروفسور بود که تا جایی که خبر دارم قولهای زیادی واسه بهبود وضعیت بهداشتی دادن نه دکتر ….

  • محمد در مورخ 1393/02/07 - 10:45 می‌نویسد :

    همه می دانند این حضور ها بیشتر جنبه تشریفات داره دو روز بعد هم فراموش میشه قول های که داده شده …

  • جعفر خضرائی در مورخ 1393/02/07 - 23:35 می‌نویسد :

    امیدوارم این آوردن نماینده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای مردم خیری داشته باشد وگرنه بزرگتر از اینها ب هم بیان با این حاشیه ها مشکل مردم حل نمیشه.مشکل ما فعلاً آمبولانس است نه ……!!!!!!!!!!