خمام - دشمنی آنها با استقرار نظام اسلامی است
سرهنگ غلامرضا سیمائی عنوان کرد :

دشمنی آنها با استقرار نظام اسلامی است

سالهاست به بهانه‌ی اينكه ايران دنبال ساخت سلاح هسته‌اي است به‌طور ناجوانمردانه بدترين تحريم‌ها را به ملت ما روا داشته‌اند.

سه شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ KHNA14717

m_imgسرهنگ غلامرضا سیمائی با اشاره به بیانیه‌ی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران، اظهار کرد: دشمنی اروپائيان با نظام اسلامي چيز تازه‌ای نيست، زیرا كشورهايی كه امروز ملت ايران را به عدم رعايت حقوق بشر متهم می‌كنند همان‎هايی بوده‎اند كه در دوران دفاع مقدس به رژيم صدام تجهيزات نظامی و بمب‌های شيميايی داده‌اند تا عليه غير نظاميان استفاده كنند و امروز مدافع حقوق بشر شده‌اند. وی توکل به خدا و امدادهای الهی و حرکت جهادی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و افزود : ملت شريف ایران با تاسی از این مولفه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد و به آنان اجازه نخواهند داد كه با زبان زور خواسته‌های شيطانی خود را بر این کشور تحميل كند.
فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی مقداد شهرستان رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ايران بر اساس منافع ملی كشور تاكنون روابط بسيار صميمانه‌ای با كشورهای اسلامی و غير اسلامی داشته است، گفت : هركشوری كه با نگاه احترام به‌دنبال روابط دوستانه با نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد يقيناً مورد استقبال نظام خواهد بود، اما رفتارهای خشن و دور از عرف بين الملل از سوی آنهايی كه زياده خواه هستند و صرفاً به‌منظور دخالت در امور داخلی كشورمان قصد داير كردن دفتر را داشته باشند مورد پذيرش ملت ما نخواهد بود. سیمائی با اشاره به متهم کردن ایران به عدم رعایت حقوق بشر از سوی اتحادیه اروپا، ادامه داد: اگر اروپائيان واقعاً راست می‌گويند و دنبال رعايت حقوق بشر هستند، چرا در خصوص كشتار مردم مظلوم سوريه توسط تكفيري‌ها و دخالت بعضي از كشورهای بيگانه هيچ بيانه‌ای صادر نمي‌كنند ؟!
این مسئول با انتقاد از اینکه اتحادیه اروپا در قبال كشتار مردم مظلوم فلسطين و غزه توسط رژيم منحوس اسرائيل هيچ واكنشي نشان نمی‌دهد، گفت: حتي در بعضي جاها با ارسال كمك مالی و تجهيزات به تروريست‌ها هم كمك می‌كنند. به گفته‌ی وی، سالهاست به بهانه‌ی اينكه ايران دنبال ساخت سلاح هسته‌اي است به‌طور ناجوانمردانه بدترين تحريم‌ها را به ملت ما روا داشته‌اند و حال اينكه تاكنون عليرغم مذاكرات متعددی كه با آنان داشته‌ايم هيچ سندی دال بر اثبات ادعای خود نتوانستند ارائه كنند و هر بار به بهانه‌ای مسائلی را مطرح می‌كنند كه هيچ ارتباطی به موضوع هسته‌ای ندارد. غلامرضا سیمائی با بیان اینکه دخالت در رفع حصر سران فتنه چه ربطی به آنها دارد، خاطرنشان کرد : آنچه كه مسلم است دشمنی آنها با استقرار نظام اسلامی است که منافع خود را در خطر می‌بينند و نمی‌توانند بسان گذشته به كشورهای ديگر زور بگويند.


موضوع : سپاه
منبع : خبرگزاری بسیج
http://khna.ir/14717

دیدگاه شما چیست ؟!