خمام - بسته‌ خبری «زمزمه‌های خمام» / شماره 2
ویژه
از خمام چه خبر ؟!

بسته‌ خبری «زمزمه‌های خمام» / شماره 2

جای گرفتن 4.5 لیتر بنزین در باک 4 لیتری / از سر گرفته‌شدن پیگیری احداث بیمارستان صادقیه / پرونده‌ای که گم نشده است …

یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ KHNA14671

Untitled-1اولین بسته‌ی خبری زمزمه‌های خمام در مورخ 24 اسفندماه سال گذشته منتشر گردیده و با استقبال خوبی همراه گشت. همچون روال سابق، خمام‌نیوز در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را شنیده یا دریافت می‌کند که بعضاً جزئیات دقیقی از آنها مشهود نبوده و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر به‌عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند. به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خمام‌نیوز برخی از این اخبار را در قالب دومین بسته‌ی خبری با عنوان «زمزمه‌های خمام» ارائه ‌نموده، که امیدواریم مورد توجه قرار گرفته و همچنان شاهد پیشنهادات و انتقادات شما باشیم.

  1. شنیده شده است در همین حال و احوال که ثبت‌نام مرحله‌ی دوم از هدفمندی یارانه‌ها در جریان بود، عده‌ای هم به هوای اسکن کردن تصویر 4×3 شهروندان که البته بی‌ربط به‌نظر میرسد، هزینه‌ی اسکن را جهت ثبت‌نام در سایت رفاهی به هزینه‌ی 3500 تومان می‌چسباندند و بیش از این مبلغ دریافت می‌نموده‌اند.
  2. از یکی از کلاس‌های آموزش هنری عکسی به دستمان رسیده که یکی از هنرمندان محبوب خمامی غرق در خواب بوده است. کمی با او شوخی کردیم که شطرنجی‌اش کنیم و برای شناسایی وی جایزه تعیین کنیم. نمی‌دانیم استقبال می‌شد یا نه، اما از آنجایی که با تصویر شطرنجی هم قابل شناسایی است، از خیرش می‌گذریم.
  3. در یکی از همین جلسات سال 93 بود که خبری مبنی بر ثبت‌نام رایگان کتابخانه به گوشمان رسید، البته برای کودکان تا مقطع پیش‌دبستانی، نه بالاتر ؛ خواستیم مجدداً تاکید کنیم که اگر مقطع پیش‌دبستانی را پشت سر گذاشته‌اید شامل حالتان نمی‌شود و باید دست به جیب نمایید.
  4. این روزها بحث تودیع و معارفه از مباحث داغ خمام به‌شمار می‌رود. هرچند صحبت‌هایی از تغییر و تحولات در چند اداره‌ی دیگر در میان بوده و هر آمدنی رفتنی دارد، اما نکته‌ای که جالب توجه است اینکه قوت‌گرفتن شایعه‌ی «مدیرکلی امور روستایی و عشایری استان گیلان» برای یکی از همین مدیران شاید کام برخی از شایعه پراکنان را تلخ نموده باشد.
  5. دیده شده است در یکی از همین پمپ بنزین‌ها 4.5 لیتر بنزین در یک باک کمتر از 4 لیتری جای گرفته که در نوع خود شعبده است! ان‌شاالله در آینده‌ی نزدیک این شعبده را کمی دقیق‌تر و موشکافانه‌تر بررسی خواهیم کرد.
  6. از شما چه پنهان، در مواقعی که برخی از بازدیدکنندگان عزیز با نام خودشان برای خبری دیدگاه می‌گذارند و نکته‌نظراتشان را عنوان می‌کنند و در خبر دیگری در همان بازه‌ی زمانی و با نام مستعار نظری توهین آمیز ارسال می‌کنند از ما پنهان نمی‌ماند ؛ حالا بر فرض که از ما پنهان ماند، از خدا که پنهان نیست.
  7. شنیده شده است پیگیری بیمارستان صادقیه‌ی خمام که چندسال اخیر تابلو و زمین آن را در حومه‌ی شهر خمام دیده‌ایم و این تنها چیزی بوده است که دیده‌ایم، مجدداً از سر گرفته شده و قرار است یک بیمارستان تخصصی باشد.
  8. در آخر هم برسیم به پرونده‌ی شهرستان شدن خمام که عنوان شد مدتهاست بر روی میز مدیران کشور قرار دارد ؛ خب، این خیلی خوب است و جای خوشحالی دارد که حداقل گم نشده و جایش بر روی میز امن است، وگرنه باید زمان زیادی را صرف پیدا کردنش می‌کردیم که از حوصله خارج می‌شد و یکباره می‌دیدی ما هم همچون برخی از عزیزان برخلاف امواج شنا می‌کردیم که ما شهرستان نمی‌خواهیم.

موضوع : زمزمه‌ها
http://khna.ir/14671

۶ دیدگاه

  • مهدی در مورخ 1393/01/31 - 19:09 می‌نویسد :

    مثل همیشه عالییییییییییییییییی

  • عمار در مورخ 1393/02/01 - 09:14 می‌نویسد :

    قبلی کمی بهتر بود .

  • مرصاد در مورخ 1393/02/01 - 23:25 می‌نویسد :

    آن چیزی که در بند 4 بیان شده به نظر می رسد زبان حال شما نمی باشد و قطعا همین طور است .چون بیان نمودن جمله ” کام برخی از شایعه پراکنان را تلخ نموده باشد” اصولا برای مدیر سایتی که هدفش اشاعه اخبار واقعی و بدون نگاه فردی یا نهادی باشد و هدف و رسالتی جز بیان اخبار بدون شبهه ندارد اصلا حرفه ای نبوده ؛لطفا اخباری که مندرج تا جایی که ممکن است مستند و مستدل باشد تا موجب فریب افکار عمومی نشود.تشکر

  • راننده تاکسی در مورخ 1393/02/02 - 00:24 می‌نویسد :

    سلام علیکم… واسه اینکه به موضوع بنزین اشاره کردین و میخواین پیگیریش کنین خوشحالم کردین..منم خودم توی جایگاه [!] این مسئله رو بارها دیدم که دیگه اونجا بنزین نمیزنم!!!!!البته اونجا همیشه شلوغه نمیدونم چطوری میخواین از این مسئله خبر تهیه کنین مطمئنن نمیزارن!!!!!!!!!!

  • رهگذر در مورخ 1393/02/03 - 10:26 می‌نویسد :

    انشالله که نظر مرصاد همون ((تلخ شدن کام)) که اشاره کردین نباشه ………………..

  • مرصاد در مورخ 1393/02/05 - 14:26 می‌نویسد :

    به گزارش خمام نیوز:…اما نکته‌ای که جالب توجه است اینکه قوت‌گرفتن “””””””””””””””””””شایعه‌ی
    “”””””””””””….«مدیرکلی امور روستایی و عشایری استان گیلان»
    برای یکی از همین مدیران
    !!!!! شایعه شما به واقعیت تبدیل شده اما نه برای آن چیزی که عنوان کرده بودین!! بلکه از سوی استانداری گیلان شخص جدیدی که اصالتا شرق گیلانی می باشد برای این سمت انتخاب شده! منظورم در واقع همین بود از مستند و مستدل بودن خبری که درج می کنید ❗ ❗ ❗