خمام - اشتباهات تیم فوتبال داماش در مقابل پرسپولیس را در اصفهان جبران می‌کنیم
محمد دادرسی عنوان کرد :

اشتباهات تیم فوتبال داماش در مقابل پرسپولیس را در اصفهان جبران می‌کنیم

هافبک داماش از قصد خود برای جبران اشتباه بازی با پرسپولیس سخن گفت.

شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱ KHNA14304

139301161434447232466083محمد دادرسی متولد 29 مهر 1371 و اهل خمام است. فوتبال را از شهر خمام و در تیم شهرداری این شهر شروع کرده و پس از آن در دوازده سالگی به تیم پگاه آن زمان پیوسته است. از آن به بعد در تمامی رده ها در خدمت تیم داماش و در پستم مهاجم بوده است. به گفته‌ی وی از زمانی که به رده‌ی بزرگسال آمده به عنوان هافبک راست بازی نموده و قراردادی 3 ساله تنظیم شده که امسال دومین سال از این قرارداد است.

– از اوضاع و احوال تیم داماش بگویید ؟
داماش از زمانی که من به بزرگسال پیوستم با اوضاع و احوال خوبی رو برو نبود، یعنی به خاطر همان اختلاس معروف تیم دچار بحران مالی شد و حساب‌های باشگاه مسدود شد و بسیاری از برنامه ها و اهداف باشگاه بهم خورد. الان دو سه سالی است که تیم وضع خوبی ندارد و امسال هم اوج این مشکلات بود و هم اکنون داریم با بی پولی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

– شرایط امسالت در داماش چگونه بود ؟
نیم فصل اول بازی به من نرسید، ولی در نیم فصل دوم مقابل سپاهان بیست دقیقه بازی کردم که در آن زمان ناظمی سرمربی بودند، بعد از ایشان نظرمحمدی آمدند و بازی آخر که چند روز پیش با پرسپولیس بود دوباره فرصت بازی به بنده دادند و اینجا هم بیست دقیقه برای تیم بازی کردم. البته چند بازی قبل‌تر هم می‌توانستم به بازی گرفته شوم که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا این فرصت را از دست دادم.

– در بازی پرسپولیس یک موقعیت صد در صد گل نصیبت شد که هدر دادی !
در بازی با پرسپولیس هم من و هم تیم داماش بد شانسی آوردیم و دقیقه 88 یا 87 بازی بود که در محوطه جریمه پرسپولیس توپ بلوکه شد و به من رسید، من توپ را استپ کردم تا ضربه بزنم که ماهینی یا پولادی از پشت تکل زدند، یعنی من خودم ضربه صد در صد را به توپ وارد نکردم، به پای دفاع برخورد کرد و در این ضربه دفاع دخالت داشت. حال قسمت ما این بود که توپ گل نشود، اما امیدوارم بتوانم در آینده جبران کنم.

– گفته می‌شود که به بازیکنان بومی جوان کمتر از غیر بومی‌های جوان بها داده می‌شود ؟
نه اینطور هم نیست که می گویند. نظرمحمدی و همان موقع ناظمی برایشان فرقی نمی‌کرد که از کدام بازیکن استفاده کنند. در اصل لیست بازیکنان ما را هم غیر بومی تشکیل می‌دهد و هم بومی. با توجه به شرایط و اوضاع و احوال بازی و لیگ از بازیکنان خاصی استفاده می‌کنند.

– خطر سقوط بیش از پیش قابل لمس شده است ؟
داماش دو بازی سخت در پیش رو دارد. یک بازی با ذوب آهن در اصفهان و یک بازی دیگر در رشت با مس کرمان. ما باید از این شش امتیاز پیش رو حداقل چهار امتیاز کسب کنیم تا در لیگ بمانیم. اگر بازی با ذوب آهن تساوی بگیریم برایمان کمتر از برد ارزش نخواهد داشت. امیدوارم این چهار امتیاز را کسب کنیم تا در لیگ بمانیم. به هر حال امیدوارم امسال را به خیر و خوشی بگذرانیم تا ببینیم سال دیگر قسمت چه خواهد بود. اگر شرایط مهیا بود که می‌مانم و این مستلزم کسب نتیجه در این دو بازی پایانی است، ولی فعلاً تمرکزمان روی دو بازی آخر است تا به امید خدا پیروز شویم.

– حرف آخر ؟
امیدوارم در این دو بازی پایانی بتوانم فرصت بازی داشته باشم و بتوانم اشتباه بازی با پرسپولیس را جبران کنم که انشالله با صلاح‌دید نظرمحمدی سرمربی خوب تیم به این فرصت برسم. فعلاً از همه مهمتر ماندن تیم در لیگ است و امیدوارم در این دو بازی حداکثر نتیجه را کسب کنیم تا هم دل هواداران را شاد کنیم و هم عیدی ما باشد در پاسخ به لطف همه‌ی هواداران خوب و خونگرم رشت.


موضوع : فوتبال، مصاحبه‌ها
منبع : تسنیم
http://khna.ir/14304

۱ دیدگاه

  • Useph در مورخ 1393/01/19 - 23:41 می‌نویسد :

    محمد بازیکن با استعدادیه که کمی بیشتر بهش فرصت برسه و از اول توی جریان بازی قرار بگیره به حتم توانایی های خودش رو خیلی زود اثبات میکنه .. .

    به امید موفقیت خودش و بقای داماش .. .