خمام - مصاحبه با سیدعباس کاظمی، پیشکسوت و رئیس هیئت بدنسازی خمام

مصاحبه با سیدعباس کاظمی، پیشکسوت و رئیس هیئت بدنسازی خمام

سید عباس کاظمی، دارای تحصیلات دیپلم، متولد سال 1340 ساکن و اهل خمام …

جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲ KHNA1220

خودتون و معرفی کنید ؟
اینجانب سید عباس کاظمی هستم، دارای تحصیلات دیپلم، متولد سال 1340 ساکن و اهل خمام

چه تاریخی فعالیت در رشته بدن سازی را آغاز کردید ؟
 ورزش بدنسازی را از سال 1368 زیر نظر استاد بزرگوار جناب آقای محمد ذات پرور آغاز و در باشگاه های متعددی تمرین نمودم. از سال 1375 به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال کرده و کارت مربیگری رشته بدنسازی و وزنه برداری را در سال 1378 و کارت داوری درجه یک فدراسیون پاورلیفتینگ و قویترین مردان را از فدراسیون جمهوری اسلامی ایران دریافت نموده ام.

چه چیزی باعث تمایل شما به این رشته شد ؟
رشته بدنسازی مادر تمام رشته ها بوده و همچنین از روند پیری جلوگیری میکند. امروزه در تمام دنیا به این ورزش اهمیت ویژه ای می دهند.

الگوی ورزشی شما چه بوده؟
زمانی که به صورت حرفه ای شروع به کار نمودم الگوی من استاد عباس ایزد پناه جانباز و قهرمان ده دوره مسابقات جهان بود.

IMG_6487

تاکنون چه افتخاراتی کسب نموده‌اید ؟
تقریبا دارای ده ها مقام استانی در رشته پاورلیفتینگ و چند مقام استانی در رشته پرورش اندام و در سال 1388 موفق به دریافت اولین مدال کشوری شدم و در سال 1390 چهار مقام اولی کشور در رشته پرس سینه در شهرهای تبریز، زنجان ، اصفهان و کرج بدست آوردم. در سال 1391 دو مقام اولی کشور را در شهرهای هشتگرد و آستارا دریافت نمودم.

از فعالیت های ورزشی داخل شهر بگویید ؟
از سال 1384 به عنوان رئیس هیئت بدنسازی خمام در حال انجام وظیفه می باشم و در خلال این سال ها با بزرگانی همچون استاد محمد ذات پرور که ایشان دکترای رشته بدنسازی و پرورش اندام را دارا میباشند و همچنین استاد نظام دودل که سمت رئیس هیئت پاورلیفتینگ نابینایان جهان را دارند همکاری نمودم و چندین مسابقات استانی و شهرستانی در شهر خمام اعم از مسابقات پرس سینه کشور در سال 1388 که این مسابقه به مدت هفت روز در سالن شهدای خمام با همکاری اداره ورزش و جوانان خمام جناب آقای احمدی و اعضای محترم هیئت بدنسازی آقایان مهرپور ، اکبرپور ، تقی نژاد و … برگزار گردید. به یاری خداوند بزرگ توانستیم با ترویج این ورزش در شهر خمام به تعلیم قهرمانان زیادی که هم اکنون مدال های مختلفی در سطح استان و کشور به ارمغان آورند بپردازیم و در حال حاضر دارای 6 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام با بیش از 800 ورزشکار فعال می‌باشیم.

پیشنهاد شما به جوانان ؟
پیشنهاد من به جوانان شهر خمام این است که با پیوستن به این ورزش پرطرفدار مانع آسیب های اجتماعی شوند.

۲۰۱۱۰۷۱۴۰۲۶

از اهداف آینده‌تان بگویید ؟
ما دو هدف در سال 1392 داریم :
1 – انشاالله با کمک مسئولان استان گیلان و رئیس اداره ورزش و جوانان خمام، ورزش وزنه برداری را در خمام افتتاح نماییم تا بتوانیم جوانان علاقه مند را به سمت این رشته ورزشی سوق دهیم.
2 – آمادگی های لازم را برای برگزاری مسابقات قویترین مردان استان گیلان که در فضای باز و ورود برای بانوان نیز بلامانع باشد را انجام دهیم و اینجانب در این مسابقات چندین مرحله به عنوان داور در شهرهای مختلف استان حضور داشته و در این زمینه تجربه زیادی دارا میباشم ولی برای دریافت میزبانی نیاز به اسپانسر مالی می باشد تا بتوانیم این مسابقات را به همشهریان خوبمان ارائه دهیم.

حرف پایانی ؟
در خاتمه از تمام مسئولین ورزش شهرمان، شورای محترم شهر و شهرداری خمام که پشتیبان هیئت بدنسازی خمام میباشند کمال تشکر را دارم.

خواستن توانستن است
سید عباس کاظمی


موضوع : کشتی، مصاحبه‌ها، ورزشی
http://khna.ir/1220

۲ دیدگاه

  • یک خمامی در مورخ 1392/02/20 - 13:38 می‌نویسد :

    ممنون محسن جان، عالی بود …

  • احمدوند در مورخ 1393/01/22 - 21:54 می‌نویسد :

    سید عباس کاظمی قهرمان دسته پیشکسوتان و قویترین پیشکسوت 75کیلوگرم ایران
    آقا محسن شاهکار پیدا کردی . بازم از این قهرمان حمایت کنید