خمام - عدم توزیع تخم‌مرغ در سبدکالای خانوار بخش خمام / تخم‌مرغ‌ها را بعداً بگیرید
ویژه

عدم توزیع تخم‌مرغ در سبدکالای خانوار بخش خمام / تخم‌مرغ‌ها را بعداً بگیرید

مردم با توجه به ثبت‌شدن مشخصات دریافت‌کننده می‌توانند محتویات جامانده از سبد کالای خود را بعداً دریافت نمایند.

یکشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱ KHNA12044

متاسفانه توزیع سبد کالا در همان ابتدای کار با انتقاداتی روبرو شد که حتی رئیس جمهور در پاسخ به این انتقادات از مردم به خاطر برخی از کاستی‌ها عذرخواهی کرد. روند توزیع سبد کالا در گیلان هم با آنکه رضایت استاندار را جلب کرده بود، اما به گفته‌ی برخی به‌هیچ عنوان مطلوب ارزیابی نشده و مشکلات زیادی را به‌همراه داشته است.

* تخم‌مرغ‌ها را بعدا بگیرید
در سبد کالای مردم بخش خمام همانند مردم شفت، سنگر، تالش و … تخم‌مرغ وجود نداشته و عدم وجود آن به‌علت مشکل عدم تامین آن از استان بوده است. این در حالی است که برخی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز از صرف‌نظر برای حضور مجدد به‌منظور دریافت تخم‌مرغ خبر داده‌اند.

* دو دفعه برای تهیه‌ی سبد اول در صف بایستیم
با توجه به آنکه مشخصات دریافت کننده‌ی سبد کالا ثبت می‌گردد، مردم با تامین منابع و اطلاع‌رسانی‌های مربوطه می‌توانند با مراجعه‌ی مجدد به فروشگاه‌های ارائه دهنده سبد کالا بقیه‌ی محتویات جا مانده از سبد کالای خود را دریافت نمایند.

* عصرها سبد کالا توزیع نمی‌گردد
در اطلاعیه‌ای که مقابل شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان خمام نصب گردیده، آمده است : توزیع سبد کالا از ساعت 8:30 صبح لغایت 13:30 صورت پذیرفته و عصرها به هیچ‌وجه سبد کالا توزیع نمی‌گردد.

* اعلام زمان توزیع مرحله‌ی دوم از سبد کالا
در حالی که برخی رسانه‌ها از توزیع مرحله‌ی دوم سبد کالا در سال آینده خبر داده بوده‌اند، یک مقام مسئول در وزارت صنعت و تجارت این خبر را رد و اعلام کرد : توزیع سبد کالا در مرحله دوم از نیمه‌ی دوم اسفندماه آغاز می‌شود.


موضوع : یارانه
برگرفته از خزرآنلاین و تابناک
http://khna.ir/12044

۱ دیدگاه

  • نوید هادی زاده در مورخ 1392/11/28 - 11:51 می‌نویسد :

    این اصلا درست نیست که مردم رو دوباره به صف بکشونیم . مگر هدف این نیست که از انبوه صفوف کاسته شه و به مردم خدمتی شده باشه ؟ اینطور هزینه ی مردم بیشتر از سبدی که دریافت می کنند میشه .