خمام - رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانش‌آموزی در خمام برگزار شد
در مقاطع ابتدایی و راهنمایی؛

رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانش‌آموزی در خمام برگزار شد

رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانش‌آموزی شهرستان خمام امروز با معرفی نفرات برتر از مقاطع ابتدایی و راهنمایی به کار خود پایان داد.

شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ KHNA111782

رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانش‌آموزی شهرستان خمام امروز با معرفی نفرات برتر از مقاطع ابتدایی و راهنمایی به کار خود پایان داد.
در این‌مسابقات که با حضور ۲۲ شطرنجباز به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و گرامیداشت یاد شهید فرزاد عابدی‌راد طی ۵ دور در کانون شطرنج خمام پیگیری شد، مبین مرسلی با ۴.۵ امتیاز به مقام اول رسید، معین مرسلی با همین‌امتیاز و به‌دلیل پوئن‌شکنی دوم شده، محمدیاسین پژومان با ۴ امتیاز به مقام سوم دست یافته و طاها عشقی با همین‌امتیاز و به‌دلیل پوئن‌شکنی و همچنین امیرعلی پژومان با ۳ امتیاز به‌ترتیب چهارم و پنجم شدند.
گفتنی‌است، ۵ نفر برتر از مقطع ابتدایی از سوی آموزش‌وپرورش خمام به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

همچنین در مقطع راهنمایی، تنها ۵ شرکت‌کننده حضور داشت که بدین‌ترتیب امیرطاها احمدنیا، آرتین احمدنیا، محمدجواد معافی‌نسب، محمدرضا معافی‌نسب و ابوالفضل روشنایی با تصمیم مسوول برگزاری، به رقابت‌های استانی اعزام می‌گردند.

شایان ذکر است، در این‌مسابقات مجتبی دلجو «قهرمان اسبق شطرنج کشور» به‌عنوان مسوول برگزاری و نیما قائمی به‌عنوان داور به ایفای نقش پرداختند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/111782

دیدگاه شما چیست ؟!