خمام - از اولین خودروی واحد خدمات شهرداری چوکام رونمایی شد
خودروی مکانیزه حمل زباله /

از اولین خودروی واحد خدمات شهرداری چوکام رونمایی شد

شهردار چوکام در آیین رونمایی از اولین خودروی واحد خدمات شهرداری این‌شهر، عنوان کرد: خودروی مکانیزه حمل زباله آرنا پلاس «با ظرفیت ۶ تن» با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری، با کمک سازمان شهرداری‌ها خریداری و پس‌از حدود ۳ ماه تحویل گرفته شده است.

پنج شنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶ KHNA111042

شهردار چوکام امروز در آیین رونمایی از اولین خودروی واحد خدمات شهرداری این‌شهر، عنوان کرد: خودروی مکانیزه حمل زباله آرنا پلاس «با ظرفیت ۶ تن» با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری، با کمک سازمان شهرداری‌ها خریداری و پس‌از حدود ۳ ماه تحویل گرفته شده است.
حمیدرضا صراف‌زاده با بیان اینکه فرایند جمع‌آوری، حمل و تخلیه زباله از هفته آینده به‌طور مستقل توسط شهرداری چوکام انجام خواهد شد، تصریح کرد: نامه‌نگاری برای اضافه‌شدن ۲ دستگاه نیسان به ناوگان حمل‌ونقل انجام شده و قرار است یکی‌از آنها احتمالا با نصب بالابر، در واحد آتش‌نشانی به‌کار گرفته شود.
وی همچنین به مکاتبه با منطقه آزاد و گمرک برای واردات یک دستگاه بیل‌بکهو، برای تکمیل واحد خدمات شهری خبر داده و افزود: انجام ۳ الی ۴ پروژه عمرانی در دستور کار قرار گرفته، که اولین پروژه در هفته آتی برای کلنگ‌زنی احداث پارک در حاشیه رودخانه می‌باشد.


موضوع : بخشداری چوکام، زباله، شهرداری، گزارش تصویری
گزارش : آرمین احمدی
http://khna.ir/111042

دیدگاه شما چیست ؟!