خمام - شهرداری خمام باید غرفه‌های غیرقانونی در حریم کانون پرورش‌فکری را طی ۵ روز تخریب کند
ویژه
رییس‌کل دادگستری گیلان دستور داد:

شهرداری خمام باید غرفه‌های غیرقانونی در حریم کانون پرورش‌فکری را طی ۵ روز تخریب کند

رییس‌کل دادگستری گیلان به شهرداری خمام ۵ روز فرصت داد تا بنای غیرقانونی ایجاد شده در حریم کانون پرورش فکری این‌شهر را تخریب کند.

دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴ KHNA110353

رییس‌کل دادگستری گیلان به شهرداری خمام ۵ روز فرصت داد تا بنای غیرقانونی ایجاد شده در حریم کانون پرورش فکری این‌شهر را تخریب کند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی امروز در جریان بازدید از پروژه کانون پرورش‌فکری کودکان‌ونوجوانان جنب پارک آفتاب خمام، اظهار کرد: بیش‌از یک‌دهه از شروع پروژه کانون پرورش‌فکری می‌گذرد و هنوز به اتمام نرسیده است.
وی با بیان اینکه شهرداری خمام بدون رعایت ضوابط و قوانین اقدام به ساخت غرفه‌هایی مقابل این‌بنا کرده که موجب اخلال در تکمیل و استفاده از ساختمان کانون شده، گفت: شهرداری خمام موظف است ظرف مدت ۵ روز بنای غیرقانونی ایجاد شده را تخریب و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید انشعابات موردنیاز کانون پرورش‌فکری را در اختیار آن قرار دهند.
به گفته وی، انتظار می‌رود این‌پروژه کمتر از یک‌ماه به بهره‌برداری برسد و مردم از ظرفیت‌های این‌مرکز در راستای ارتقای فرهنگ آموزش‌وپرورش و کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند گردند.

به گزارش خمام‌نیوز، عملیات تخریب از ظهر امروز توسط شهرداری آغاز شده است.

 

 

موضوع : دادگستری، شهرداری، شورای شهر، کانون پرورش فکری، ویدئو
ویدئو : جواد منادی و حبیب صابری
http://khna.ir/110353

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1403/04/12 - 01:52 می‌نویسد :

    در زمان احداث دکاکین توسط شهرداری خمام که بدون رعایت هیچگونه اصول فنی و ضوابط شهرسازی و با دستور شهردار سابق و که فردی سرکش، مغرور و خودرآی بود اجرا گردید. در آن زمان مسئولین علی‌الخصوص شورای شهر با توجه به علم و اطلاع از تخلف بودن این پروژه نه تنها از ادامه عملیات ساختمانی آن جلوگیری نکردند. بلکه از وی حمایت هم کردند. حالا تاوان حیف و میل مصالح و دستمزد پیمانکار که از جیب بیت المال می‌رود را چه کسی می پردازد.
    قطعا” مسئولین حامی شهردار متخلف بایندر برابر خداوند،مردم و قانون پاسخگو باشند.