خمام - درخصوص مشکلات اجرای طرح ملی آبرسانی خواستار تعیین ضرب‌الاجل خواهیم شد
رییس شورای شهر خمام مطرح کرد:

درخصوص مشکلات اجرای طرح ملی آبرسانی خواستار تعیین ضرب‌الاجل خواهیم شد

ایمان سهیلی، گفت: خودمان نیز از عدم برخورداری پروژه مذکور از سرعت مناسب در خور‌ شان یک پروژه ملی گلایه داشته و این‌گلایه را نیز بارها به مسوولین متولی پروژه منتقل نموده‌ایم.

شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۳ KHNA109974

رییس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به گزارش منتشر شده از سوی خمام‌نیوز تحت عنوان «گلایه اهالی خیابان تختی از وضعیت نامناسب آسفالت»، عنوان کرد: از اظهار گلایه شهروندان و مطالبه به‌حقشان در ارتباط با خیابان مذکور از بدو آغاز پروژه تا به امروز مطلع بوده و از آنجایی‌که با عنوان طرح ملی آبرسانی درحال اجراست، ملزم به همکاری جهت به ثمر نشستن آن بوده‌ایم.
ایمان سهیلی با بیان اینکه این‌پروژه با اجرای پیمانکار مربوطه و زیر نظر اداره آب‌وفاضلاب استان گیلان عملیات می‌گردد، ولی مجموعه‌ی شورا همواره دغدغه و مطالبه‌ی به‌حق ساکنین آن‌را با بازدیدهای میدانی روزانه و چهره‌به‌چهره شنیده، و مراتب گلایه خود را با دعوت از فرماندار و متولی آبفای شهرستان در قالب تذکر به پیمانکار مربوطه در محل پروژه انتقال داده، افزود: خودمان نیز از عدم برخورداری پروژه مذکور از سرعت مناسب در خور‌ شان یک پروژه ملی گلایه داشته و این‌گلایه را نیز بارها به مسوولین متولی پروژه منتقل نموده‌ایم.
به گفته‌ی وی، با توجه به تداوم کندی روند اجرای پروژه و آزردگی خاطر اهالی خیابان تختی، با مشورت اعضا و سرپرست شهرداری، خواستار تعیین ضرب‌الاجل برای اصلاح هرچه سریعتر این‌معبر توسط متولیان آن در مکاتبه‌ای با دادستان خمام خواهیم شد.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/109974

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1403/03/23 - 00:36 می‌نویسد :

    یه خیابان ۴۰۰ متری رو توی ۶ ماه اینطوری تخریب کردید. بدون اینکه غرامت حفاری آن رو بگیرید.حالا موندید با کدوم اعتبار و با این وضعیت بد مالی شهرداری چطور باید ترمیمش کنید. [!].
    به این میگن سوئ مدیریت شهری.!