خمام - خمام همانند گوشت قربانی شده / بعضی‌از نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند
امام جمعه خمام:

خمام همانند گوشت قربانی شده / بعضی‌از نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند

هادی حبیبی، گفت: بعضی‌ها که نه به‌دار است، نه به‌بار، در عزل و نصب‌ها ورود می‌کنند، درخواست رزومه نموده و می‌گویند برای فلان اداره خمام مناسب هستی! مگر شما در اینجا چه‌کاره هستید که برای خمام تصمیم می‌گیرید؟

جمعه، ۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ KHNA108308

حجت‌الاسلام هادی حبیبی ظهر امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با انتقاد از آنکه شهرستان خمام همانند گوشت قربانی شده و هر کسی برای تبرک از آن بهره می‌گیرد، عنوان کرد: بعضی‌ها به اینجا می‌آیند، دوره کارآموزی می‌بینند، آب‌بندی می‌شوند و بعد ارتقاء پیدا نموده و به جای دیگری می‌روند.
امام جمعه خمام با بیان اینکه بعضی‌از نمایندگان مجلس در انتصابات دخالت می‌کنند، تصریح کرد: مشورت‌دادن به دولت «آری»، اما دخالت در انتصابات قابل قبول نیست. بعضی‌ها که نه به‌دار است، نه به‌بار، در عزل و نصب‌ها ورود می‌کنند، درخواست رزومه نموده و می‌گویند برای فلان اداره خمام مناسب هستی! مگر شما در اینجا چه‌کاره هستید که برای خمام تصمیم می‌گیرید؟
وی با تاکید بر آنکه رییس یک اداره فرهنگی در شهرستان را بدون اطلاع‌دادن به مسوول اجرایی شهرستان معرفی نموده‌اند، اذعان داشت: «سرم را سرسری متراش ای استاد سلمانی، که ما هم در دیار خود سری داریم و سامانی».
حبیبی با اشاره بر آنکه معرفی رییس برای اداره ارشاد خمام یک مطالبه عمومی است، خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید ارشاد گیلان رییس اداره ارشاد خمام را که با همه‌ی کمبودها و سختی‌ها فعالیت می‌کرد به‌علت اینکه چارت سازمانی در این‌شهرستان نداریم، از ادامه‌ی کار منع کرده است.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/108308

دیدگاه شما چیست ؟!