خمام - واگذاری انشعاب غیردائم گاز به واحدهای فاقد مجوز ساخت
رییس اداره گاز خمام خبر داد:

واگذاری انشعاب غیردائم گاز به واحدهای فاقد مجوز ساخت

رییس اداره گاز خمام از واگذاری اشتراک انشعاب غیردائم گاز به واحدهای فاقد مجوز ساخت در محدوده طرح‌های هادی شهری و روستایی خبر داد.

پنج شنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ KHNA107373

رییس اداره گاز خمام از واگذاری اشتراک انشعاب غیردائم گاز به واحدهای فاقد مجوز ساخت در محدوده طرح‌های هادی شهری و روستایی خبر داد.
سعید محمدی با اشاره به اجرای بند «ی» از تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، افزود: به املاک فاقد پروانه ساخت درصورتیکه در داخل طرح هادی بوده و امکان استفاده از علمک را داشته باشند اشتراک غیردائم واگذار شده و قدمت بنا و سال ساخت در اجرای این‌طرح لحاظ نمی‌شود؛ ضمن‌آنکه واگذاری انشعاب حقی برای مشترک ایجاد ننموده و درصورت تعیین‌تکلیف قانونی و صدور حکم قلع‌وقمع، جمع‌آوری خواهد شد.
به گفته‌ی وی، متقاضیان برای گازرسانی به ساختمان‌های بدون انشعاب و علمک باید مجوز حفاری را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند.


موضوع : اداره‌ی گاز
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/107373

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1402/08/18 - 19:57 می‌نویسد :

    ۱
    با عرض سلام خدمت همه مسولین محترم استان گیلان و شهرستان رشت در مورد واگذاری امتیاز گاز ، بسیاری از خانه های نسق فاقد علمک گاز هستند و با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و سرمای جانسوز و حقوق های بسیار پایین و هزینه های بسیار زیاد تعرفه تساعدی برق هر دوره ۳ میلیون تومانی که با کولر اسپیلت گرمایشی میخواهیم خانه را گرم بکنیم باز هم به والله نمیشود و ضمنا ابفای گیلان با تعامل با شهرداری رشت گرفتن مجوز حفاری را برای واگذاری امتیاز اب حل نمود حال از تمامی مسولین محترم استدعا و خواهش داریم که هر چه زودتر به داد مردم شهرستان رشت که فاقد علمک گاز هستند برسند . با تشکر فراوان

  • ناشناس در مورخ 1402/08/18 - 22:15 می‌نویسد :

    با سلام به لطف خدا و پیگیری مسولین همه امتیازات اب و برق و گاز خانه های علمک دار ازاد شد ، ولی هیچکس به داد خانه های نسق بدون علمک نمیرسد که در این فصل زمستان و سرمای جانسوز ناله های کودکان بیگناه معصوم مان عرش کبری را به لرزه می اندازد از تمامی مسولین استانی و شهرستانی خواستاریم به داد همه خانه های نسق بون علمک برسند