خمام - نظرپاک: دیگر قادر به تحمل این‌همه فشار نیستم
سرمربی تیم اتحاد استعفاء داد؛

نظرپاک: دیگر قادر به تحمل این‌همه فشار نیستم

حمید نظرپاک روز گذشته با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل این‌باشگاه، استعفای خود را از سرمربیگری اعلام کرد.

جمعه، ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ KHNA107276

در شرایطی‌که تیم فوتبال اتحاد خمام با ۷ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست، ۲۴ امتیازی بوده و در جایگاه سوم از جدول لیگ برتر گیلان قرار دارد، حمید نظرپاک روز گذشته با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل این‌باشگاه، استعفای خود را از سرمربیگری اعلام کرد.

در متن نامه استعفا آمده است: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال گیلان در نیم‌فصل به اتمام رسیده و هر باشگاهی حق دارد نسبت به هزینه‌هایی‌که در راستای موفقیت باشگاه انجام داده تصمیمات بهتر و درستی انجام دهد؛ و از آنجایی‌که فشار مسابقات بیش‌از توان اینجانب می‌باشد، لذا با تشکر از کلیه مدیران باشگاه و عذرخواهی از بازیکنان، استعفای خود را به اطلاع مجموعه باشگاه رسانده و از مالکین باشگاه تقاضا دارم با خیال راحت و آسوده با گزینه‌ای مطلوب‌تر مذاکره کنید، تا در وقت باقیمانده مربی بعدی بتواند راه‌حل مناسبی برای قهرمانی پیدا کند. این‌تصمیم نه از روی احساس بوده، بلکه نیم‌فصل اول به اندازه ۳ فصل فوتبالی فشار تحمل کرده و دیگر قادر به تحمل این‌همه فشار نیستم؛ لذا برای تیم بزرگ اتحاد آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی‌است، سعید مشکین‌زرع «مدیرعامل بزرگسالان اتحاد» با درخواست نظرپاک برای پایان همکاری موافقت کرده و طی روزهای آتی سرمربی جدید تیم معرفی خواهد شد.


موضوع : فوتبال
منبع : خوبان‌خبر
http://khna.ir/107276

دیدگاه شما چیست ؟!