خمام - برگزاری دوره‌های آموزش رباتیک در کانون فرهنگی تربیتی شهید حق‌شناس خمام

برگزاری دوره‌های آموزش رباتیک در کانون فرهنگی تربیتی شهید حق‌شناس خمام

استعدادیابی، ساخت انواع ربات‌ها و برنامه‌نویسی از جمله مهمترین اهداف این دوره از کلاس‌ها بیان شده است.

دوشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰ KHNA10614

کانون شهید حق‌شناس با همراهی کانون عفاف در نظر دارد یک دوره از کلاس‌های رباتیک را در محل این کانون برگزار نماید.
استعدادیابی در دوره‌ی دوم ابتدایی، ساخت انواع ربات‌ها در دوره‌ی اول متوسطه و برنامه‌نویسی در دوره‌ی دوم متوسطه از جمله مهمترین اهداف این دوره از کلاس‌های رباتیک کانون شهید حق‌شناس بیان شده است.

1392

مدیریت کانون شهید حق شناس خمام با بیان اینکه این کانون در بخش پسران و کانون عفاف در بخش دختران سعی دارد با ارتقاء سطح فعالیت انجمن‌های علمی و پژوهشی گام‌های بلندی را به سوی کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بردارد، عنوان کرد : ایجاد دوره‌های مختلف رباتیک با هدف شناخت و جهت‌دهی به توانایی‌های بالقوه‌ی دانش‌آموزان صورت می‌گیرد که این خود اهداف انجمن‌های علمی و پژوهشی کانون‌های فرهنگی و تربیتی را در بر دارد.
هاشم رئوفی، افزود : در سال‌های گذشته درخشش دبیرستان مهرک فرجی در بخش رباتیک و نجوم دختران مایه‌ی مباهات و افتخار آموزش و پرورش بخش خمام بوده و این مسئله خود دلیل آشکاری بر توانایی‌های دانش‌آموزان این بخش می‌باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دبیرستان مهرک فرجی با تشکیل چند تیم برای شرکت در رشته‌های مختلف مسابقات نادکاپ «مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی کشور» آماده می‌شود، تصریح کرد : در حوزه‌ی پسران تیمی برای شرکت در این مسابقات در اختیار نداریم، بنابراین کانون شهید حق‌شناس در تلاش است طی سال‌های آتی در حوزه‌ی پسران نیز تیمی توانمند برای شرکت در مسابقات کشوری آماده سازد.


موضوع : دانش آموزان، کانون حق‌شناس
منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش
http://khna.ir/10614

دیدگاه شما چیست ؟!