خمام - کشف و ضبط ۲۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده فاقد هویت در چوکام
مسوول نمایندگی دامپزشکی در خمام:

کشف و ضبط ۲۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده فاقد هویت در چوکام

ماهان تقوی با اشاره به معدوم‌سازی گوشت مذکور با اخذ دستور مراجع قضایی، گفت: اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان به‌صورت روزانه بر واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

پنج شنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ KHNA105995

مسوول نمایندگی دامپزشکی در خمام با بیان اینکه نقش و جایگاه دامپزشکی در سلامت غذایی مردم، بهداشت عمومی و همچنین حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی شهرستان مهم است، عنوان کرد: گشت مشترک بازرسی در راستای تداوم طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در اماکن تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان صورت می‌گیرد.
ماهان تقوی با اشاره به کشف و ضبط ۲۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده فاقد هویت در یک واحد مرغ فروشی در چوکام، افزود: این‌مقدار گوشت چرخ‌کرده فاقد مجوز دامپزشکی به‌صورت کاملا غیربهداشتی و بدون اخذ مجوز حمل از استان‌های همجوار به این‌شهرستان انتقال داده شده بود.
وی با اشاره به معدوم‌سازی گوشت مذکور با اخذ دستور مراجع قضایی، گفت: اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان به‌صورت روزانه بر واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.
تقوی با درخواست از شهروندان برای تهیه فرآورده‌های خام دامی موردنیاز از فروشگاه‌ها و مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی، خاطرنشان ساخت: شهروندان درصورت برخورد با موارد غیربهداشتی می‌توانند مراتب را به شماره ۱۱۳ گزارش دهند.


موضوع : دامپزشکی
منبع : خوبان‌خبر
http://khna.ir/105995

دیدگاه شما چیست ؟!