خمام - هزینه‌های عمرانی در ۴ ماهه نخست امسال بیش‌از ۱۹ میلیارد تومان بوده است
مدیر امور مالی شهرداری خمام:

هزینه‌های عمرانی در ۴ ماهه نخست امسال بیش‌از ۱۹ میلیارد تومان بوده است

رضا فتحتویی‌نژاد با اشاره به آنکه گزارش درآمد و هزینه شهرداری باید قبل‌از پانزدهم هرماه آماده شود، گفت: این‌گزارش مالی هزینه‌های عمرانی و جاری را دربر گرفته و تلاش‌شده پیش‌از پنجم هرماه به‌صورت تفصیلی به مجموعه شورا ارسال گردد.

سه شنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ KHNA105932

مدیر امور اداری، مالی و درآمد شهرداری خمام با اشاره به حدود ۶۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمد سال ۱۴۰۱، عنوان کرد: مجموع هزینه‌های شهرداری در همین‌بازه زمانی حدود ۶۷ میلیارد تومان بوده است.
رضا فتحتویی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای شهر با موضوع تفریغ و متمم بودجه در سال گذشته، عنوان کرد: ۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون هزینه‌های عمرانی، ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه‌های جاری و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به تعهدات سنواتی و معوقات دیون پیمانکاران بوده، که پرداخت گردیده است.
وی با اشاره به آنکه گزارش درآمد و هزینه شهرداری باید قبل‌از پانزدهم هرماه آماده شود، تصریح کرد: این‌گزارش مالی هزینه‌های عمرانی و جاری را دربر گرفته و تلاش‌شده پیش‌از پنجم هرماه به‌صورت تفصیلی به مجموعه شورا ارسال گردد.
این‌مسوول با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۱ بدهی شهرداری ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده و در ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۲ حدود ۲۶ میلیارد تومان درآمد و هزینه وجود داشته، یادآور شد: ۱۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از این‌هزینه مربوط به عمران شهری و مابقی هزینه‌های جاری هستند.
فتحتویی‌نژاد همچنین به فروش ۳ قطعه زمین به ارزش حدود ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کرده و ادامه داد: ۲ قطعه زمین به ارزش حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صرف پرداخت مطالبات پیمانکار آسفالت شده و ۱ قطعه زمین دیگر به ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به فروش رفته، که ۴ میلیارد تومان از آن برای ۲ بالابر آتش‌نشانی طی قرارداد با شرکت پارامیس اصفهان و مابقی جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران عمرانی صرف شده است.
به گفته‌ی وی، شهرداری وظیفه تنظیم، کنترل و اجرای بودجه و تهیه گزارش‌های تفریغ بودجه را مطابق با آیین‌نامه برعهده دارد.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/105932

دیدگاه شما چیست ؟!