خمام - واگذاری یک قطعه زمین به بنیاد مسکن برای احداث ساختمان اداری
رییس شورای شهر خبر داد:

واگذاری یک قطعه زمین به بنیاد مسکن برای احداث ساختمان اداری

رییس شورای اسلامی شهر خمام از واگذاری قطعه‌زمینی به متراژ تقریبی ۲۶۵ مترمربع به بنیاد مسکن خبر داد.

یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ KHNA104368

رییس شورای اسلامی شهر خمام از واگذاری قطعه‌زمینی به متراژ تقریبی ۲۶۵ مترمربع به بنیاد مسکن خبر داد.
هادی واحدی ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر آنکه امر مذکور در راستای استقرار بنیاد مسکن در شهرستان خمام، تکمیل کادر اداری آن و البته تسهیل امور اداری مردم فهیم این‌شهرستان، خدمات‌رسانی مناسب‌تر و رسیدگی بهتر به پرونده‌ها در کمترین بازه زمانی صورت پذیرفته، عنوان کرد: طی مذاکرات شورا با مدیرکل بنیاد مسکن گیلان که با حضور رییس دادگستری خمام انجام‌شد، واگذاری زمینی به متراژ تقریبی ۲۶۵ مترمربع، مشروط به احداث بنا در بازه زمانی ۹ ماهه مورد تصویب قرار گرفت.

در همین‌راستا، مدیر دفتر نمایندگی بنیاد مسکن خمام با بیان اینکه مناسب‌نبودن فضای اداری فعلی مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده بود، گفت: خوشبختانه قطعه زمینی از سوی شهرداری و شورای شهر خمام در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته، که همین‌مساله می‌تواند برای تبدیل دفتر نمایندگی به شعبه به‌عنوان یک امتیاز مثبت تلقی شود.
سیدمحمد احمدپور در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر آنکه قرارگیری خمام در مسیر رشت، انزلی و منطقه‌آزاد باعث مراجعه بالای متقاضیان پروانه‌های مسکونی و تجاری می‌باشد، تصریح کرد: امیدواریم با مدیریت مناسب و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط بتوانیم ساماندهی بهتری درخصوص ساخت‌وسازهای روستایی داشته باشیم.
به گفته‌ی وی،‌ مصوبه واگذاری زمین به بنیاد مسکن در کمیته تطبیق فرمانداری مطرح خواهد شد، که پس‌از تایید و اخذ مجوزهای لازم، بلافاصله احداث ساختمان اداری آغاز می‌گردد.
این‌مسوول با اشاره بر افزایش ١٠٠ درصدی اعتبارات از ردیف‌های ملی، استانی و نمایندگان مجلس درخصوص پروژه‌های مطالعاتی بازنگری طرح‌های هادی و عمرانی در حوزه روستایی دفتر نمایندگی بنیاد مسکن خمام در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری نیز شاهد رشد بودجه به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم در روستاها باشیم.


موضوع : بنیاد مسکن، شورای شهر
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/104368

دیدگاه شما چیست ؟!