خمام - استخر شهرداری از ابتدای خردادماه مجدداً بازگشایی می‌شود
شهردار خمام خبر داد:

استخر شهرداری از ابتدای خردادماه مجدداً بازگشایی می‌شود

ابوالحسن سیمایی، گفت: برآورد هزینه‌ها تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده، اما افزایش هزینه‌ها با توجه به آنکه مدت‌زمان زیادی تعمیرات صورت‌نگرفته بود، دور از انتظار نمی‌باشد.

چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ KHNA104134

شهردار خمام از بازگشایی مجدد استخر شهرداری این‌شهر از ابتدای خردادماه سال جاری پس‌از تکمیل پروسه تعمیرات خبر داد.
ابوالحسن سیمایی روز گذشته در حاشیه بازدید از استخر شهرداری با حضور اعضای شورا، به گلایه‌مندی برخی‌از شهروندان از وضعیت استخر شنا و وجود ایرادات و اشکالات در مجموعه مذکور اشاره نموده و گفت: از هفته گذشته تعمیرات اساسی در استخر آغاز گردیده است.
وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تعمیرات اساسی تاکنون انجام‌شده و این‌امر درحال‌حاضر ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد تا استخر از ابتدای خردادماه آماده بهره‌برداری مجدد قرار گیرد.
به گفته‌ی سیمایی، برآورد هزینه‌ها تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده، اما افزایش هزینه‌ها با توجه به آنکه مدت‌زمان زیادی تعمیرات صورت‌نگرفته بود، دور از انتظار نمی‌باشد.
این‌مسوول بخش بزرگی از مشکل و علت سنگین‌بودن هزینه را در حوزه موتورخانه قلمداد نموده و تصریح کرد: مشکل دیگر در محدوده دیواره‌ها و کف استخر بوده، که گاهاً موجب لیز خوردن شهروندان شده است؛ لذا وضعیت کف‌پوش نیز درحال اصلاح است.
شهردار خمام همچنین با اشاره به پیگیری برای رفع اشکالات سونا و جکوزی، خاطرنشان کرد: تعمیر سالن بدنسازی در دستور کار قرار داشته و این‌سالن پس‌از تعمیر به بخش خصوصی اجاره داده می‌شود.

 


موضوع : استخر، شهرداری، شورای شهر، گزارش تصویری
تصویر : جواد منادی
http://khna.ir/104134

دیدگاه شما چیست ؟!