خمام - همدلی و همراهی شورا و شهرداری به پویایی شهر می‌انجامد
ویژه
دادستان ضمن تقدیر از اعضای شورا:

همدلی و همراهی شورا و شهرداری به پویایی شهر می‌انجامد

حامد اصیلی با ابراز خوشحالی از کنار رفتن اختلافات اولیه در مجموعه شورا، شتاب‌گرفتن پروژه‌های عمران شهری را موجب رضایت عموم شهروندان عنوان نمود.

چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ KHNA104115

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام ضمن تبریک روز شوراها، از تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام تقدیر نموده و تغییرات ایجادشده در این‌شهر را ملموس قلمداد نمود.
حامد اصیلی روز گذشته در دیدار با اعضای شورا در ساختمان این‌شورا که با همراهی ریاست دادگستری خمام صورت پذیرفت، عنوان کرد: همدلی و همراهی دو مجموعه شورا و شهرداری باعث پویایی این‌شهر خواهد شد.
وی با ابراز خوشحالی از کنار رفتن اختلافات اولیه در مجموعه شورا، شتاب‌گرفتن پروژه‌های عمران شهری را موجب رضایت عموم شهروندان عنوان نمود.
به گفته‌ی اصیلی، همیشه در هر مجموعه‌ای اختلاف سلیقه وجود دارد که امری طبیعی‌است، اما این‌موارد نباید باعث متضررشدن مردم و عقب‌افتادن رسیدگی به امور آنان گردد.
دادستان خمام با بیان اینکه عملکرد شهرداری و شورای شهر همیشه در دید عموم بوده و مداوماً درحال قضاوت شهروندان است، تصریح کرد: اگر اتفاق مثبتی رقم بخورد به‌خوبی دیده می‌شود و اگر کاری صورت‌نگیرد، بازهم مردم به خوبی متوجه آن خواهند شد.
وی با تاکید بر آنکه شهر خمام در دو سال اخیر زیباتر شده، تاکید نمود: نباید این‌تصور ایجاد شود که کار به اتمام رسیده است.

به گزارش خمام‌نیوز، در پایان از اعضای شورای شهر خمام توسط شهرداری تجلیل به‌عمل آمد.


موضوع : دادستانی، دادگستری، شهرداری، شورای شهر
تصویر : جواد منادی
http://khna.ir/104115

دیدگاه شما چیست ؟!