خمام - مشکلات شهرستان خمام مستقیماً توسط استاندار گیلان رصد می‌شود
فرماندار خمام تاکید کرد:

مشکلات شهرستان خمام مستقیماً توسط استاندار گیلان رصد می‌شود

وی با ابزار امیدواری از راه‌اندازی مجتمع اداری در شهرستان خمام در سال آتی، تصریح کرد: این‌امر می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات شهرستان باشد.

جمعه، ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ KHNA103411

فرماندار خمام با اشاره به تلاش‌های استاندار گیلان و ۴ مرتبه حضور وی در طی یکسال اخیر در ‌این‌شهرستان، گفت: با ورود استاندار، عقب‌ماندگی‌های شهرستان درحال رفع کامل بوده و برای حل آن تلاش شده است.
اسفندیار جوشن یکی‌از اقداماتی که شهرستان را به جایگاه واقعی خود نزدیک می‌کند استقرار ادارات خوانده و افزود: ۲۶ اداره و ۱۰ نمایندگی در شهرستان خمام استقرار یافته‌اند و یکی از سفارشات اولیه استاندار راه‌اندازی مجتمع اداری بود، که پیگیر آن هستیم و با راه‌اندازی این‌مجتمع اداری علاوه بر افزوده‌شدن یک معاونت به فرمانداری خمام، همه ادارات تجمیع شده و مردم به‌راحتی خدمات خواهند گرفت.
وی با ابزار امیدواری از راه‌اندازی مجتمع اداری در شهرستان خمام در سال آتی، تصریح کرد: این‌امر می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات شهرستان باشد.
این‌مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پیگیری وضعیت ۱۳ ساله ساختمان کانون پرورش فکری خمام، یادآور شد: بودجه این‌پروژه نیز مشخص شده و درحال گرفتن پیمانکار جدید است که در سال آینده به بهره‌برداری برسد.
جوشن با اشاره به اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده خمام به خشکبیجار و وضعیت عمرانی میدان ولیعصر، بیان کرد: مشکلات دیرینه شهرستان خمام مستقیماً توسط استاندار گیلان درحال رصد بوده و به مجموع ستاد استانداری تکلیف شده تا به جدیت پیگیر امورات محوله به فرمانداری خمام باشند.


موضوع : استانداری، فرمانداری، کانون پرورش فکری، میدان‌ها
برگرفته از : فارس
http://khna.ir/103411

دیدگاه شما چیست ؟!