خمام - رزمی‌کاران خمامی در مسابقات هایاشی‌ها شیتوریو گیلان به ۲۱ مدال رنگارنگ رسیدند
در مجموعه عضدی رشت؛

رزمی‌کاران خمامی در مسابقات هایاشی‌ها شیتوریو گیلان به ۲۱ مدال رنگارنگ رسیدند

در این‌رقابت‌ها که با حضور ۲۱۸ کاراته‌کا در رده‌های سنی خردسال تا بزرگسال پیگیری شد، تیم آکادمی نیک‌پور به سرمربیگری امیر نیک‌پور موفق به کسب ۲۱ مدال رنگارنگ شد.

شنبه، ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ KHNA103196

مسابقات کاراته سبک هایاشی‌ها شیتوریو استان گیلان روز گذشته در مجموعه ورزشی عضدی رشت خاتمه یافت.
در این‌رقابت‌ها که با حضور ۲۱۸ کاراته‌کا در رده‌های سنی خردسال تا بزرگسال پیگیری شد، تیم آکادمی نیک‌پور به سرمربیگری امیر نیک‌پور موفق به کسب ۲۱ مدال رنگارنگ شد.
بر اساس این‌گزارش، در رده سنی خردسالان زمان هادی‌پور در وزن ۲۰ کیلوگرم، برسام نژادی در وزن ۳۰ کیلوگرم، سیدمحمدرضا حسینی در وزن ۳۵ کیلوگرم، محمدطاها وطن‌پرست در وزن ۴۵ کیلوگرم، محمدرضا نیک‌پور در وزن ۳۵ کیلوگرم، محمدحسین نیک در وزن ۴۰ کیلوگرم، محمدجواد داستانی در وزن ۳۰ کیلوگرم و آرمین شیخی در وزن ۳۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافته، آراد حسن‌زاده در وزن ۲۰ کیلوگرم، امیرعلی هدایتی در وزن ۳۰ کیلوگرم، مبین دلاور در وزن ۳۰ کیلوگرم و آرین حقگو در وزن ۴۵ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرده و رضا هادی‌پور در وزن ۳۰ کیلوگرم، رضا احمدی در وزن ۳۵ کیلوگرم، امیرعلی بخشی در وزن ۳۰ کیلوگرم و محمدرضا حکامی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب نمودند.
همچنین در رده سنی نونهالان، سیدمحمد کاظمی در وزن ۴۵ کیلوگرم، محمد ژاله‌فرد در وزن ۴۰ کیلوگرم و محمدرضا محمدی‌پور در وزن ۵۰ کیلوگرم به‌ترتیب به مدال‌های طلا، نقره و برنز رسیدند.
علاوه‌براین، در رده سنی نوجوانان ابوالفضل سهرابی در وزن ۵۲ کیلوگرم به قهرمانی دست یافته و امیرمحمد شریف‌تبار در وزن ۶۳ کیلوگرم نایب‌قهرمان شد.

گفتنی‌است، حبیب شریف‌تبار از خمام به‌عنوان داور به قضاوت در مسابقات پرداخت.


موضوع : رزمی، کاراته
http://khna.ir/103196

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1401/10/18 - 21:53 می‌نویسد :

    ممنون

  • ناشناس در مورخ 1402/02/06 - 00:21 می‌نویسد :

    سلام بچه ها یه چیزی بگم میدونین من کی هستم من محمد رضا حکامی ام 😭😭من تو کاراته ای که توسط رشت داشتیم مدال برنز گرفتم