خمام - برای وضعیت نامطلوب زمین فوتبال علی بحری گوش شنوایی نیست؟
ویژه
تداوم میزبانی اتحاد در آستانه اشرفیه؛

برای وضعیت نامطلوب زمین فوتبال علی بحری گوش شنوایی نیست؟

سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال اتحاد بارها از شرایط بد زمین بحری انتقاد نموده، اما به‌نظر می‌رسد در شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام گوش شنوایی برای این‌اعتراضات درخصوص زمینی‌که متعلق به مجموعه شهرداری است، وجود ندارد.

شنبه، ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ KHNA102994

صعود تیم فوتبال اکباتان خمام پس‌از دو دهه به سوپر لیگ گیلان شور و شعف فراوانی‌را بین عموم شهروندان خمامی و هواداران فوتبال این‌‎شهرستان ایجاد نمود. این‌تیم که حالا پس‌از عبور از حواشی پیش‌آمده و تغییر مالکیت باشگاه به «اتحاد خمام» تغییر نام داده، تا پایان هفته نهم با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه چهارم از جدول قرار گرفته؛ یعنی تا اینجای کار تنها با یک شکست، کمترین باخت را بین تیم‌های حاضر در جام گیل داشته و با صدر جدول تنها ۳ امتیاز فاصله دارد؛ این‌آمار برای تیمی که اولین‌بار در لیگ برتر گیلان حضور یافته، آمار قابل قبولی است.
اما متاسفانه تا امروز نه‌تنها حمایتی از سوی مسوولان شهری و شهرستانی به این‌تیم نشده، بلکه اتحاد به‌دلیل شرایط بد و همیشگی زمین ورزشی علی بحری در فصل پاییز و زمستان مجبور است برای دومین‌بار متوالی در آستانه‌اشرفیه از تیم‌ها میزبانی کند.

این‌میزبانی در خارج‌ازخانه که تنها مختص به شهرستان خمام بوده و دیگر تیم‌های حاضر در لیگ با چنین مباحثی دست‌وپنجه نرم نمی‌کنند، علاوه‌بر تحمیل هزینه مازاد، بازیکنان را مجبور به طی مسافتی یک‌ساعته کرده و هواداران را از تماشای بازی و همراهی تیم باز می‌دارد.
ناگفته نماند، زمین ورزشی علی بحری حتی در فصل تابستان نیز به‌دلیل ناهموار بودن و پله‌شدن توپ از کیفیت بازی کاسته و گاهاً امکان بازی را نداشته؛ یا از امکانات اولیه نظیر نیمکت مناسب، فنس، سکوی تماشاگران و … برخوردار نیست.

به گزارش خمام‌نیوز، سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال اتحاد بارها از شرایط بد زمین بحری انتقاد نموده، اما به‌نظر می‌رسد در شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام گوش شنوایی برای این‌اعتراضات درخصوص زمینی‌که متعلق به مجموعه شهرداری است، وجود ندارد.

گفتنی‌است، اتحاد خمام ساعت ۱۴ فردا در هفته دهم از لیگ برتر گیلان به مصاف تیم عقاب لنگرود «صدرنشین جدول» می‌رود، که این‌میزبانی در زمین ورزشی شهید کروبی آستانه‌اشرفیه صورت می‌پذیرد.


موضوع : فوتبال، یادداشت
نویسنده : جواد منادی
http://khna.ir/102994

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.